Profitul Procter & Gamble a scazut cu 3,6% in T1

Joi, 30 Aprilie 2009, ora 17:09
1769 citiri
Profitul Procter & Gamble a scazut cu 3,6% in T1

Procter & Gamble Co (P&G), cel mai mare fabricant de produse de uz casnic, a anuntat ca profitul trimestrial a inregistrat prima scadere din ultimii sapte ani, in contextul in care dolarul s-a apreciat si consumatorii au trecut la produse mai ieftine, relateaza Bloomberg.

Profitul net a scazut cu 3,6%, in al treilea trimestru, ce s-a incheiat pe 31 martie, la 2,61 miliarde dolari, comparativ cu un profit net de 2,71 miliarde dolari in aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile au scazut cu 8%, la 18,4 miliarde dolari, a anuntat compania intr-un comunicat distribuit de PR Newswire. Recesiunea mondiala a determinat consumatorii sa cumpere produse mai putin costisitoare, precum detergentul Gain in loc de Tide si samponul mai ieftin Herbal Essences in loc de Pantene.

Produsul intern brut (PIB) al Statelor Unite a scazut cu 6,1% in primul trimestru, marcand cea mai slaba evolutie din ultimii 50 de ani, arata datele oficiale, potrivit Newsin.

Analistii estimau, in medie, intr-un sondaj Bloomberg, ca P&G va avea castiguri de 81 centi/actiune si vanzari de 18,9 miliarde dolari.

Sphera Franchise Group estimează un profit mai mare cu 20% în 2024. Ce indicatori de creștere are în vedere operatorul KFC, Taco Bell și Pizza Hut
Sphera Franchise Group estimează un profit mai mare cu 20% în 2024. Ce indicatori de creștere are în vedere operatorul KFC, Taco Bell și Pizza Hut
Sphera Franchise Group, grupul de companii care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, iar la nivel internaţional, restaurante KFC în Republica...
#g, #p, #profit, #recesiune, #scadere, #vanzari , #stiri Procter Gamble