Peugeot va organiza un pitch de creatie, la care invita cinci agentii

Luni, 05 Martie 2007, ora 16:56
1545 citiri

Peugeot Romania va organiza pana la inceputul lui aprilie un pitch de creatie deoarece contractul cu agentia de publicitate actuala, Mercury Promotions, va expira la sfarsitul lui martie, au declarat luni, pentru NewsIn, reprezentantii companiei.

Managerul de comunicare Peugeot, Nicoleta Antoniu, a declarat ca la pitch vor fi invitate cinci agentii de creatie, printre care si Mercury Promotions.

Contractul dintre Peugeot si Mercury a fost semnat in anul 2004 si va inceta la sfarsitul lunii martie, potrivit acesteia.

Contul de media (bugetul de reclama) al Peugeot este detinut de agentia Media Investment, parte din The Group.

Mercury Promotions este o agentie full-service, infiintata in 1993 si numara clienti precum Nestle, Compania de Bere Romania (Ursus, Timisoreana, Peroni), Uniunea Europeana, Coca-Cola si Procter&Gamble.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...