Procter & Gamble s-a razgandit cu privire la vanzarea brandului Pringles catre Diamond Foods Inc, iar acum trebuie sa se gandeasca ce modalitate va alege pentru a renunta la intelegere.
P&G a decis in luna aprilie a 2011 sa vanda brandul Pringle catre Diamond pentru 1,5 miliarde de dolari, iar acum trebuie sa gaseasca o cale sa renunte la afacere cu cat mai putine daune, spun surse apropiate problemei, citate de Bloomberg.
Daca vanzarea ar avea loc, conform intelegerii, actionarii P&G ar urma sa detina o majoritate din actiunile Diamond, al caror pret a scazut joi cu 37 procente.
Diamond a anuntat joi ca CEO-ul Michael J Mendes si CFO-ul companiei au fost concediati, iar cifrele de afaceri din ultimii doi ani au fost recalculate dupa ce s-au gasit nereguli in documentele fiscale.
Compania P&G este dezamagita de ceea ce se intampla, dar anunta ca Pringles a trezit si interesul altor potentiali cumparatori.
"Pozitia noastra nu s-a schimbat peste noapte. Suntem dezamagiti de stirile privind evolutia Diamond si avem nevoie de timp pentru a evalua situatia. Intre timp, suntem deschisi la oferte", spune purtatorul de cuvant al Procter & Gamble.