Realitatea TV si PRO TV , nemultumite de tarifele pentru "Turist in Romania"

Miercuri, 29 Iulie 2009, ora 16:33
1503 citiri
Realitatea TV si PRO TV , nemultumite de tarifele pentru "Turist in Romania"

PRO TV si Realitatea TV nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul Turismului, este prea mic, au declarat, pentru NewsIn, reprezentantii celor doua posturi de televiziune.

In plus, reprezentantii Realitatea TV si PRO TV sustin ca nu au fost contactati in prealabil, dar ca, vazand, ulterior, preturile comunicate de minister printr-un comunicat, decizia este aceea de a nu difuza spoturile.

"Asa cum au fost comunicate preturile de minister, pentru care noi nu am fost consultati, Realitatea TV nu va difuza campania", spune Sorin Enache, director general Realitatea-Catavencu.

In plus, mentioneaza Enache, practica este aceea ca televiziunile sa fie consultate de agentiile de media care intra in cursa, inainte ca licitatia (pitch-ul) sa aiba loc.

"Este pentru prima oara, din cate stiu eu, cand niciuna dintre agentiile implicate, nu au cerut oferte. E ca si cum ar fi licitat ceva de la mine din casa, fara sa ma intrebe daca si cu cat vreau sa-l vand", adauga Enache.

Nici PRO TV nu a fost consultat inainte de licitatie, conform responsabilului PR Maria Apostol: "Nu a venit nimeni sa ne ceara niciun pret inainte de licitatie si nici pana la ora aceasta nu ne-a contactat nimeni, sa ne intrebe daca vrem sa difuzam campania.

Preturile sunt inacceptabil de mici pentru PRO TV".

Agentia CLIR Media, cea care gestioneaza spatiul publicitar pentru Antena 3, nu au facut, deocamdata, precizari in legatura cu difuzarea campaniei. SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, in parteneriat, au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania".

Ministerul Turismului a anuntat, marti, ca spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV si Antena 3.

"Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 - primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata in comunicatul Ministerului Turismului.

Clasamentul ofertantilor a fost realizat prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei.

Astfel, castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei).

Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.

Campania "Turist in Romania" este programata sa se deruleze in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Platforma ANOFM pentru activitățile casnice este în funcțiune. Plata prin tichete aduce asigurări sociale și de sănătate prestatorilor
Platforma ANOFM pentru activitățile casnice este în funcțiune. Plata prin tichete aduce asigurări sociale și de sănătate prestatorilor
Ministerul Muncii a anunțat deschiderea platformei ANOFM prin care beneficiarii de servicii ocazionale în gospodărie pot plăti prestatorii de servicii prin tichetele pentru activități...
SUA sunt cel mai mare producător mondial de petrol de șase ani consecutivi. În 2023 au doborât recordurile privind producția
SUA sunt cel mai mare producător mondial de petrol de șase ani consecutivi. În 2023 au doborât recordurile privind producția
În timp ce în Uniunea Europeană statele membre reduc producția de petrol și gaze naturale pentru a îndeplini țintele de mediu, Statele Unite ale Americii au fost în 2023 cel mai mare...
#campanie, #licitatie, #tarife , #stiri Pro TV