Central European Media Enterprises (CME) a inregistrat venituri nete cu 24% mai mari in al doilea trimestru, ajungand la 250 milioane de dolari, depasing asteptarile analistilor, conform Mediafax.
Profitul OIBDA a crescut cu 36% in trimestrul al doilea, de la 46,19 milioane de dolari la 62,49 milioane de dolari.
Totodata, CME a inregistrat un profit net de 812.000 de dolari, fata de o pierdere de 52,91 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut.
"Veniturile noastre si OIBDA au crescut cu 24% si, respectiv, 36%. La baza sta cresterea diviziilor Media Pro Entertainment si New Media", a declarat in comunicat Adrian Sarbu, presedinte si director general executiv (CEO) al CME.
Analistii consultati de Reuters anticipau venituri nete de 234 milioane de dolari.
Divizia de televiziune (Broadcast) a CME a inregistrat in trimestrul al doilea venituri de 228,96 milioane de dolari, in urcare cu 20,1% de la 190,58 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Totodata, OIBDA consolidat a crescut cu 25% pe acest segment, de la 60,87 milioane de dolari la 76,11 milioane de dolari.
Media Pro Entertainment a avut in perioada analizata venituri nete de 51,25 milioane de dolari, in urcare cu 33,8%, si un profit OIBDA consolidat de 761.000 dolari, de aproape 5 ori mai mare fata de nivelul din trimestrul al doilea al lui 2010.
Pe segmentul de New Media, grupul a inregistrat in perioada aprilie-iunie venituri nete de 4,61 milioane de dolari, in urcare cu 57,5% de la 2,92 milioane de dolari in trimestrul doi al anului trecut. Totodata, pierderea diviziei de New Media s-a redus de la 1,42 milioane de dolari la 489.000 dolari.
CME este listata la New York, pe piata Nasdaq, si la bursa de la Praga.