Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Sarbatorile de Iarna, cea mai buna "momeala" pentru cumparatori

Sarbatorile de Iarna, cea mai buna "momeala" pentru cumparatori

De Sarbatori casutele de e-mail sunt asaltate de sute de mesaje si felicitari electronice. Afla cum poti profita de aceasta ocazie pentru a trimite clientilor mesaje care sa se diferentieze de banalele urari specifice Sarbatorilor de iarna.

"Personalizarea este una dintre regulile de baza ale unui mesaj de marketing direct. In general urarile sunt "Sarbatori Fericite", "La Multi Ani". Daca le poti transmite un gand care sa iasa din categoria formularilor clasice e cu atat mai bine, deoarece cresc sansele ca mesajul sa fie retinut. Se creeaza acel "buzz", iar mesajul capata un atribut viral, a declarat Silvia Popescu, Project Manager la Morethanpub, intr-un interviu acordat Bloombiz.ro

Aceasta este de parere ca un e-mail personalizat arata o apropiere si o cunoastere a destinarului. De asemenea, expertii recomanda un mesaj cat mai scurt, clar, iar urarea, daca iti propui sa faci din acest mail un instrument de vanzari, sa fie insotita de o promotie.

Marketerii ar trebui sa includa in mesaje si elemente interactive care ii ajuta sa distribuie "some holiday cheer", cum ar spune englezii.

Potrivit reprezentantei Morethanpub, "Sarbatorile de Iarna sunt un prilej bun de a spori vanzarile. Vanzarile depind atat de claritatea mesajului cat si de oferta. Cu cat e mai buna oferta, cu atat cresc sansele".

“Sarbatorile de Iarna sunt o mare bucurie si in acelasi timp un cosmar. Pe de o parte cresc vanzarile foarte mult, pe de alta parte, multi dintre marketeri trebuie sa-si intensifice activitatile de marketing ca sa exploateze la maximum explozia de cumparaturi din aceasta perioada”, a declarat  Maia Novolan, managing director Syscom Digital, intr-un interviu acordat Bloombiz.ro.

In opinia acesteia, de Sarbatori creste volumul de SMS-uri, volumul de advertising sms sau bulk sms.

Novolan recomanda insotirea mesajului de un cadou prin posta.

O felicitare semnata de mana are o valoare mult mai mare decat un cadou in sine. Fiind o persoana practica, banuiesc ca daca as fi intr-o companie unde am un buget alocat unor cadouri sau materiale promotionale m-as orienta catre lucruri practice, gen pix, memory stick, un mouse, o tastatura mobila”, a mai adaugat  Maia Novolan.


“Fiti siguri ca mesajul vostru ajunge pe un canal sau altul la ei, fie prin email, fie prin posta impreuna cu o scrisoare”, a adaugat Silvia Popescu.

Maia Novolan este de parere ca oricat de frumoase ar fi felicitarile de sarbatori, daca clientii sunt nemultumiti de serviciile pe care le oferiti, nu vor ramane abonati.

Potrivit acesteia, florile si o sticla de sampanie, insotite de o felicitare,  raman in continuare un gest placut si simbolic.


Silvia Popescu atrage atentia asupra faptului ca e-mail-ul ramane un instrument de vanzare.

“Pentru a obtine o reactie rapida, un specialist in marketing trebuie sa urmeze mai multi pasi. Oferta, dincolo de discount, ar trebui sa fie relevanta pentru destinatar. Esueaza cazurile in care nu tii cont de preferinte sau trimiti mesaje nerelevante", a adaugat Silvia Popescu.

Aceasta spune ca „simpla felicitare inserata in corpul mail-ului incepe sa devina depasita si atunci e important sa ai un link, o legatura cu destinatarul”.

„Tocmai recent am primit o astfel de felicitare si a trebuit sa ma joc un pic in ea , sa dau click, apoi am ajuns pe site-ul companiei si a fost foarte dragut. Mi-am petrecut un minut incercand sa construiesc un om de zapada si a fost placut, nu m-am plictisit, am apreciat gestul acesta”, a afirmat Silvia Popescu .

In opinia lui Novolan, felicitarile electronice reprezinta o modalitate ieftina deoarece nu investesti foarte mult in mesajul respectiv.

“De 3 ani am revenit catre varianta cu felicitari clasice, daca se poate chiar personalizate, semnate de mana. Mi se pare o proba de respect pentru persoana careia o adresezi”, a mai adaugat aceasta.

In ceea ce priveste mesajele trimise prin telefonul mobil, Maia Novolan este de parere ca acestea erau la moda in urma cu 4-5 ani in mediul de afaceri.


“Astazi, sms-urile au devenit o modalitate demodata la nivel de management. Sunt folosite de catre toti, nu mai e doar instrumentul celor angrenati in mediul de afaceri, a mai subliniat aceasta.


 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4735 ori
Citeste mai multe desprecumparatori email mesaje sarbatori vanzari