Pambac: vanzarile cu promotii au redus profitul cu 25% in S1

Duminica, 01 August 2010, ora 23:48
1621 citiri
Pambac: vanzarile cu promotii au redus profitul cu 25% in S1

Sustinerea constanta a vanzarilor cu preturi mici a redus profitul Pambac cu 25% in primul semestru din 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care compania si-a mentinut volumul vanzarilor, a declarat pentru NewsIn presedinte companiei, Alin Giurea.

"Asa cum ne asteptam, in conjunctura unei piete coplesite de cererea pentru produsele din segmentul low si asaltata de solicitari de promotii pentru toate canalele de vanzare, profitul inregistrat in primul semestru din 2010 este cu aproximativ 25% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2009.

In afara de influenta datorata sustinerii vanzarilor cu promotii de pret, ca noutate, incepand cu 1 ianuarie 2010, calculam si influenta lunara a diferentei de curs valutar, influenta care in 2009 era contabilizata numai pe 31 decembrie", a explicat Giurea.

Seful Pambac nu a mentionat nivelul profitului inregistrat in primele sase luni ale acestui an. Volumul produselor vandute de Pambac in prima jumatate a anului 2010 a ramas aproximativ acelasi fata de aceeasi interval din 2009, cresterea de volum inregistrata fiind de circa 1%.

"In termeni valorici, am inregistrat o scadere de numai 1%. Pe total, putem spune ca ne-am conservat atat volumul, cat si valoarea vanzarilor inregistate in primul semestru din 2010 (...) pe o piata care, in medie, a suportat o scadere in volum de aproximativ -9%", a mai spus Giurea.

El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primul semestru 2010 sunt conform estimarilor companiei. Pentru acest an, reprezentantii Pambac se asteapta la o stagnare a afacerilor, in conditiile in care cifra de afaceri inregistrata in 2009 era de 172,4 milioane lei.

"Un avantaj important care ne diferentiaza in competitia actuala din pietele nationale, si nu numai, este faptul ca Pambac a reusit sa-si achite in totalitate investitiile realizate si a inceput anul 2010 fara datorii.Credem ca acest lucru ne face deosebit de competitivi in perioada actuala", a mai spus Giurea.

El sustine ca, in aceasta perioada, cele mai bine vandute produsele sunt cele pozitionate pe segmentul economic de pret, precum si cele aflate pe segmentele de pret imediat urmatoare. 

Sphera Franchise Group estimează un profit mai mare cu 20% în 2024. Ce indicatori de creștere are în vedere operatorul KFC, Taco Bell și Pizza Hut
Sphera Franchise Group estimează un profit mai mare cu 20% în 2024. Ce indicatori de creștere are în vedere operatorul KFC, Taco Bell și Pizza Hut
Sphera Franchise Group, grupul de companii care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, iar la nivel internaţional, restaurante KFC în Republica...
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
#pambac, #vanzari, #promotii, #profit , #Promotii