Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Agentia FCB va face creatia pentru brandul de lactate Zuzu

Agentia FCB va face creatia pentru brandul de lactate Zuzu

Agentia de publicitate full-service FCB, afiliata operatiunilor grupului mondial Interpublic, va oferi servicii de creatie producatorului de lactate Albalact, pentru marca Zuzu, anterior gestionata de agentia independenta Next, au declarat, pentru NewsIn, persoane apropiate procesului de licitatie.

Contactati joi de NewsIn, reprezentantii Albalact au confirmat informatia. Pitch-ul de creatie pentru Zuzu a avut loc acum circa o luna, iar in faza finala au ramas trei agentii: Next, detinatoarea contului, Publicis Romania si FCB, potrivit acestora.

"Motivul pentru care am organizat acest pitch nu este acela ca eram nemultumiti de serviciile Next, ci pentru ca business-ul Albalact a crescut atat de mult in ultima perioada incat am simtit nevoia sa impartim serviciile pentru cele doua branduri, Fulga si Zuzu", a declarat Alexandra Rusu, consultant marketing al companiei.

Marca Fulga, a carei campanie de lansare din 2005 a fost dezvoltata in tandem de agentiile Next si Cap, partenere traditionale in industrie, a ramas in portofoliul celor doua agentii, atat pentru servicii de creatie, cat si de media.

Bugetul de media (reclama) al Zuzu nu va migra la FCB odata cu cel de creatie, ci ramane in continuare la Next, a precizat Rusu pentru NewsIn. Contul de PR al marcii este in portofoliul agentiei 2 Active PR.

Pentru 2006, reprezentantii Albalact au declarat la finele anului trecut cheltuieli de marketing si publicitate de peste 1,3 milioane de euro.

FCB, infiintata in 1998, are 40 de angajati si numara clienti precum Beiersdorf - Nivea, Eucerin (ATL, BTL), SC Johnson Wax - toate brandurile (ATL, BTL), Piraeus Bank (ATL, BTL, media), Autoitalia - Fiat, Alfa Romeo, Lancia (ATL), Zapp (ATL) sau Samsung (ATL, BTL, media).

In prezent, Albalact se numara printre primele cinci companii din industria laptelui si a produselor lactate din Romania. Albalact a fost infiintata in 1990 prin luarea in proprietate a patrimoniului Intreprinderii de industrializare a laptelui Alba din Alba Iulia, iar in 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin licitatie publica deschisa, constituindu-se astfel intr-o societate cu capital integral privat. Fabrica are o capacitate declarata de 70.000 de litri de lapte zilnic.

Potrivit declaratiilor Albalact la sfarsitul anului trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70% in 2006 fata de 2005, de la 16, 8 milioane euro, la peste 29 de milioane de euro. Aceleasi estimari raportate la finele anului 2006 indicau o majorare a profitului cu 64%, de la 850.000 euro in 2005, la peste 1,3 milioane de euro in 2006.

Pentru gama Zuzu, ce reuneste peste 20 de sortimente, Albalact a investit, in anul 2004, aproape 2 milioane de euro in instalatia Tetra Top, iar alte investitii de peste 2,5 milioane euro au fost facute in flota, in depozite, dar si in utilaje agricole si amenajarea fermei proprii din Vaidei-Hunedoara.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1154 ori