Petrom a finalizat procesul de consolidare a activitatilor de marketing din Romania ale grupului Petrom intr-o singura entitate, respectiv OMV Petrom Marketing SRL., a anuntat vineri compania printr-un comunicat.
Astfel, incepand cu data de 1 octombrie, devine efectiv transferul unei partii din patrimoniul Petrom aferent activitatii de marketing si al intregului patrimoniu M.P.Petroleum Distributie SRL catre OMV Petrom Marketing SRL.
"Scopul acestui proces de consolidare a activitatii de marketing din Romania a Grupului Petrom a fost de a reuni activitati care se desfasurau prin intermediul a trei persoane juridice - OMV Petrom SA, M.P.Petroleum Distributie SRL si OMV Romania, intr-o singura entitate juridica.
Consolidarea activitatilor s-a efectuat prin intermediul a doua operatiuni: desprinderea in interesul Societatii a activelor si pasivelor aferente activitatii de marketing a Petrom si fuziunea prin absorbtie a M.P.Petroleum Distributie SRL de catre OMV Petrom Marketing SRL (fosta OMV Romania)", se spune in comunicat.
Consolidarea activitatilor de marketing intr-o singura entitate va aduce o serie de beneficii, cum ar fi o coordonare imbunatatita a activitatii societatilor, menita sa creeze valoare adaugata prin imbunatatirea sinergiilor de la nivel de grup, optimizarea organizarii si implementarii proceselor standard comune de afaceri, ceea ce va genera o eficientizare crescuta a administrarii costurilor, rapiditate crescuta in mecanismul decizional si un sistem mai flexibil de administrare a activitatii, precum si o singura interfata pentru toti clientii.