Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

"Parcurile viitorului" vor fi create de Petrom si Ogilvy Group

"Parcurile viitorului" vor fi create de Petrom si Ogilvy Group
Compania Petrom impreuna cu Grupul Ogilvy au initiat "Parcurile Viitorului", un proiect de implicare si responsabilitate sociala de care vor beneficia cinci orase ale tari - Bucuresti, Pitesti, Moinesti, Timisoara si Targoviste - si care urmareste aducerea parcurilor din cele cinci orase la standarde europene de arhitectura, urbanism si protectia mediului.

Proiectul a fost lansat printr-un concurs de idei adresat tinerilor arhitecti si peisagisti.

"Pentru noi acest proiect reprezinta un challenge extraordinar: de putine ori in viata unei agentii de publicitate ti se acorda oportunitatea de a contribui direct si semnificativ la evolutia spatiului urban. Este un proiect care solicita intreaga capacitate de dezvoltare si implementare a grupului, de la consiliere strategica, la managementul comunicarii, relatia cu presa, autoritatile si societatea civila si la management de proiect mult in afara a ceea ce numim de obicei publicitate" a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

"Proiectul "Parcurile Viitorului" este unul extrem de complex, care presupune atat un dialog constant cu comunitatile locale cat si o stransa colaborare cu autoritatile. Partenerii nostri de dialog, atat cei interni cat si cei externi, sunt numerosi, au asteptari diferite si sunt foarte importanti in demersul nostru de a demonstra responsabilitate, de a insufla respect pentru viitorul nostru, al tuturor. Ogilvy a raspuns cerintelor noastre alocand o echipa complexa si energica, a carei misiune este sa ne sustina in punerea in practica a acestui proiect intr-o perioada scurta de timp, care pe altii i-ar fi descurajat de la bun inceput. Derularea cu succes a concursului de solutii arhitectonice este un semn ca suntem pe drumul cel bun spre punerea in practica a proiectului nostru" spune Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.parcurile_viitorului.jpg

Echipa care a luat parte la dezvoltarea conceptului, a strategiei de comunicare, precum si la implementarea programului este formata din: Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom, Dana Ichim - CSR Manager Petrom, Ioana Enache - Senior Consultant CSR Petrom, Alina Tudor - Junior Consultant CSR Petrom, Mihaela Giurca - Office Manager Petrom, iar din partea Ogilvy Group Romania: Albert Nica - Creative Director Ogilvy Group, Ciprian Tudor - Group Creative Director Ogilvy; Donald Simionoiu - Senior Art Director; Alexandra Murray - Group Account Director, Diana Oanta - Account Director, Cristofor Iosub - Managing Director Ogilvy One & Ogilvy Action, Loredana Caradimu - Group Account Director OgilvyOne, Alina Stanciu -Business Director Ogilvy Public Relations, Oana Radu - Account Director Ogilvy Public Relations, Iulia Gaal - Account Manager, Anca Tatuta - Senior Account Manager.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din intreaga lume. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360s - publicitate, relatii publice, direct marketing, CRM, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media, prin agentiile sale specializate.

Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la 1 miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de 8 milioanetone si 593 de statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia.

IMircea_Toma.jpgn anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3.709 milioane Euro, EBITDA (Venituri inainte de Dobanzi, Taxe, Deprecieri si Amortizari) a fost de 1.020 milioane Euro. In urma majorarii capitalului social, OMV, grupul lider in industria de petrol si gaze din Europa centrala detine 51,011% din actiunile Petrom. OMV activeaza in 13 tari din Europa Centrala in domeniile de Rafinare si Marketing si in 19 tari pe cinci continente in domeniul de Explorare si Productie, Distributie gaze precum si Produse Chimice in 27 de tari pe cinci continente. Statul Roman detine 30,862% din actiunile Petrom, Fondul Proprietatea S.A. detine 9,887%, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare 2,026% iar 6,214% apartin actionarilor minoritari.

Bloombiz



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1253 ori