De ce renunta Petrom la PetromV

Marti, 04 Mai 2010, ora 09:21
1737 citiri
De ce renunta Petrom la PetromV

La aproape cinci ani de la lansarea brandului PetromV, brand premium al Petrom, compania de petrol si de gaze decide ca toate cele 124 de benzinarii PetromV sa fie transformate fie in puncte de alimentare Petrom, fie in OMV.

Specialistii in branding spun ca PetromV nu poate fi considerat un esec strategic, ci un pas de trecere de la vechiul Petrom la un brand mai apreciat, OMV. Astfel, cea mai mare companie locala intra si ea in randul firmelor petroliere care in ultima perioada au anuntat mai multe schimbari de imagine.

"Prin lansarea brandului PetromV s-a realizat un transfer de credibilitate de la OMV catre Petrom. La acea vreme a fost un lucru bun, a insemnat apropierea de un nume care in mintea consumatorului era asociat cu un produs mai bun.

Acum Petrom are un brand suficient de bun", spune Cosmin Alexandru, directorul general al Brandivia, companie de consultanta in branding.

 

Qualcomm, acuzată că a manipulat rezultatele platformei X Plus
Qualcomm, acuzată că a manipulat rezultatele platformei X Plus
Qualcomm a anunțat recent lansarea noii platforme Snapdragon X Plus, destinată laptopurilor, promițând performanțe remarcabile, durată extinsă de viață a bateriei și capacități avansate...
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
#petrom, #petrom , #stiri Petrom