Compania Nokia are, incepand din luna iulie, un nou director general pentru Ungaria si Romania, in persoana lui Greig Williams, care a fost numit general manager al departamentului Customer Market Operations (divizia de terminale a companiei).Greig Williams are 34 de ani si a studiat fizica si ingineria aeronautica la Universitatea Loughborough din Marea Britanie, detinand, de asemenea, o diploma in domeniul marketingului, acordata de Chartered Institute of Marketing.
In 1996 a inceput sa lucreze intr-o companie de comunicatii radio (Tait), in calitate de director de vanzari, iar in cursul aceluiasi an s-a alaturat echipei Nokia din Regatul Unit al Marii Britanii, ocupand functia de product marketing manager in cadrul diviziei Nokia Telecommunications (actualmente Nokia Networks) - printre clientii de care s-a ocupat in aceasta calitate numarandu-se Vodafone si Orange.
Piata telefoniei mobile in Romania a ajuns in primul trimestru din 2006 la 14,129 milioane utilizatori, rata de penetrare fiind de 65 la suta, a declarat miercuri la Bucuresti, intr-o conferinta de presa, noul director al Nokia.
Pana la sfarsitul anului 2006 se estimeaza o rata de penetrare de 70 la suta, a precizat Williams, care a subliniat cresterea spectaculoasa a centrelor de retail care comercializeaza telefoane mobile, fapt ce reflecta intensitatea cererii, precum si expansiunea serviciilor 3G.
Creig Williams a mentionat totodata ca la nivel global 800 de milioane de persoane utilizeaza in prezent un terminal Nokia. Comparand pietele de profil din Romania si Ungaria, oficialul Nokia a afirmat ca acestea difera in ceea ce priveste dimensiunea si ritmul de crestere si provocarile sunt altele, piata ungara fiind mai matura.
Bloombiz