Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

MySpace TV merge pe telenovele 2.0

MySpace TV merge pe telenovele 2.0
Sectiunea de video a celui mai popular site Web 2.0, MySpace.com, a lansat oficial primul sau serial-interactiv care va fi difuzat exclusiv pe Internet, in speranta ca va atrage milioanele de utilizatori ai site-ului si poate chiar unii noi.Serialul - o drama romantica inspirata din reality show - se va numi "Colegele" (Roommates). Este vorba de viata a patru patru fete, care tocmai au terminat facultatea si locuiesc impreuna in Los Angeles, impartind cheltuielile.

Primul episod a fost transmis luni seara, iar serialul are 45 de episoade, care vor rula pina pe 21 decembrie 2007. Fiecare film are o durata de doar trei minute pe zi si va rula zilnic, de luni pina vineri, pe MySpace TV la ora 20.00 GMT (22.00 ora Romaniei).

Noutatea fata de serialele obisnuite este ca utilizatorii de Internet care urmaresc filmul vor putea influenta direct actiunea din fiecare episod. "Asta ofera internetul, posibilitatea unei interactiuni diferite, care nu a mai fost cunoscuta in lumea media pina acum", a declarat Jeff Berman, directorul general MySpace TV.

"Colegele" va avea o sectiune de sondaje online, unde fiecare doritor va putea sugera scenaristilor ce anume sa faca in urmatorul episod. Fanii au un loc special unde pot discuta despre firm si pot comenta personajele din film, care au fiecare pagini dedicate pe site. Fiecare inforatie si comentariu vor fi luate in calcul in realizarea scenariului urmatorului episod spun oficialii MySpace TV.

Filmul este produs in colaborare cu Iron Sink Media, iar compania a produs deja destule episoade pentru perioada de testare a pietei, iar urmatoarele vor fi create pe parcurs.

"A fost o oportunitate pentru noi pentru a invata din alte seriale online si sa aplicam ceea ce am vazut ca a avut succes pe parcursul timpului. Putem astfel sa directionam echipa de creatie si in acelasi timp reusim sa lucram cu o firma recunoscuta in productia pentru Internet", a declarat oficialul MySpace.

Iron Sink a produs mai multe mini-seriale care au la baza actiunea in Los Angeles si care au fost transmise pe web: WeHo Girls, Van Nuys Guys si altele.

Succesul enorm al site-urilor de video-sharing, precum YouTube, MetaCafe si altele, a dus la o explozie a cererii de material video realizat special pentru mediul online.

Ideea intreprinzatorilor este sa ofere continut de tipul celui TV, pentru a-i atrage si pe cei care sunt inca pasionati de televizor. Astfel se vor putea crea televiziuni care sa transmita doar online, cu costuri minime, dar care sa serveasca publicitate, avand astfel profituri maxime.

Exista multe show-uri online care au avut succes, in special atragand publicul care pierde foarte mult timp in fata calculatorului. LonelyGirl15 a avut succes pornind ca un aparent blog, dar care s-a dovedit un proiect media inedit. Prom Queen este de asemenea un serial online urmarit de mii de oameni si nu doar adolescenti.

MySpace a fost cumparat de News Corp., compania media care detine Fox TV si multe alte canale media. Ideea a fost tocmai avansarea pe domeniul Web 2.0, unde aveau exclusivitate companiile din domeniul web.

Bloombiz

Bloombiz.ro Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1099 ori