Ted Sarandos, CEO-ul Netflix, a afirmat într-un interviu acordat New York Times că filmele de succes Barbie și Oppenheimer ar fi avut aceeași popularitate pe platforma de streaming Netflix.
„Ambele filme ar fi fost excelente pentru Netflix, cu siguranță s-ar fi bucurat de o audiență la fel de mare. Nu cred că există vreun motiv să credem că anumite tipuri de filme funcționează sau nu. Nu există vreun motiv să credem că un film devine mai bun în vreo anumită dimensiune a ecranului. Fiul meu este editor, are 28 de ani și a văzut Lawrence of Arabia pe telefonul său”, a declarat Sarandos.
Barbie și Oppenheimer – succese majore la box office
Anul trecut, Barbie și Oppenheimer au fost printre cele mai mari succese la box office. Filmul bazat pe celebra păpușă Mattel a generat încasări de 1,45 miliarde de dolari, în timp ce Oppenheimer, povestea părintelui bombei atomice, a adus 976 milioane de dolari din vânzările de bilete. Oppenheimer a fost filmat în proporție de 50% cu camere IMAX, special pentru a fi proiectat pe cele mai mari ecrane din lume.
Baby Reindeer – un succes recent pe Netflix
Sarandos a menționat și un alt succes important al Netflix, miniseria britanică Baby Reindeer. Aceasta a fost foarte apreciată de public, în special în Marea Britanie și Statele Unite. Povestea, scrisă de Richard Gadd și bazată pe experiența sa personală cu un stalker, a fost descrisă de Sarandos ca fiind „foarte dureroasă și emoționantă”. „Era o vreme în care ceva ca Baby Reindeer nu ar fi fost nici măcar văzut în Statele Unite. Și dacă era, era pe PBS o dată.
Este foarte mare, uriaș în Marea Britanie, și a fost ridicat de algoritm din acest motiv. Atunci când ceva devine important într-o anumită țară, începe să fie prezentat din ce în ce mai mult și a fost un hit uriaș în întreaga lume”, a explicat Sarandos.
...citeste mai departe despre "Ted Sarandos, CEO-ul Netflix: ”Barbie și Oppenheimer ar fi avut succes și pe platforma noastră”" pe Ziare.com