Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Vanz?rile totale Nestle Romania au crescut cu 30 %, in 2007

Vanz?rile totale Nestle Romania au crescut cu 30 %, in 2007
Vanz?rile totale Nestle Romania au crescut cu 30 %, in 2007
Compania Nestle Romania a realizat vanz?ri totale de peste o jum?tate de miliard de lei in 2007, cu 30 % mai mult fa?? de 2006 ?i o contribu?ie important? a avut-o diversificarea portofoliului de produse, a informat, luni, compania.

"Ne-am dep??it obiectivele de dezvoltare, obiectivele de marj?, precum ?i obiectivele in ceea ce prive?te profitul. Acest aspect este valabil pentru toate activit??ile de?inute ?i oferite de Nestle Romania, inclusiv diviziile de alimente pentru sugari ?i copii mici ?i cereale pentru mic dejun. Dac? la acestea ad?ug?m produsele pentru ingrijirea animalelor de companie ?i inghe?ata, opera?iunile companiei Nestle Romania au reprezentat vanz?ri totale de peste o jum?tate de miliard de lei", a declarat directorul general Nestle Romania, Paul Nuber.

Compania, membr? a grupului elve?ian Nestle, este prezent? pe pia?a din Romania din 1995.

"Pentru anul 2008, compania preg?te?te lans?ri de produse pe toate categoriile ?i, incepand cu 1 aprilie, produsele Ready-to-Drink de la Nescafe Express vor fi integrate opera?iunilor companiei Nestle Romania", se precizeaz? in comunicatul remis de companie, luni, pentru NewsIn.

In prezent, portofoliul Nestle Romania este format dintr-o gam? larg? de produse, dintre care napolitanele Joe, specialit??ile Nescafe 3 in 1, Nescafe 2 in 1 ?i mu?tarul Maggi sunt produse in Romania. Compania elve?ian? Nestle a raportat pentru anul 2007 vanz?ri de 107,6 miliarde franci elve?ieni ?i o cre?tere a profitului cu 15,8 %."Romanii au cumparat, in 2007, bere de peste un miliard de euro, in crestere cu circa 25% fata de valoarea pietei inregistrata in 2006, de circa 800 milioane euro. Ca volum, estimam ca, in 2008, piata va creste cu circa 5%", a afirmat Bratu.



Potrivit acestuia, cresterea de 25% a survenit ca urmare a vremii favorabile si a investitiilor facute de catre reprezentantii Asociatiei Berarii Romaniei.



In ceea ce priveste consumul de bere pe cap de locuitor, acesta se va ridica anul acesta la 95 de litri, potrivit directorului general al ABR.



"Estimam o crestere a consumului de bere pe cap de locuitor la 95 de litri, fata de 89 de litri cat este in prezent. Aceasta crestere se va baza pe masjorarea cu 5% a volumelor de bere pe care il preconizam pentru acest an. Un moment intens al consumului de bere prevedem ca va fi luna iune, odata cu incepertea Campionatului European de Fotbal. Conteaza insa foarte mult vremea pentru ca oricat de frumos ar fi fotbalul, daca nu este cald, romanii nu vor cumpara bere", a adaugat Bratu.



Membrii asociatiei, respectiv, Heineken Romania, InBev Romania, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries au vandut anul trecut 15,1 milioane de hectolitri de bere, cu 20 % mai mult fata de 2006. Investitiile in facilitatile de productie ale Asociatiei Berarii Romaniei au atins 766 de milioane de euro, de la intrarea pe piata din Romania.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 566 ori