Nestle intra in forta pe piata din China

Luni, 11 Iulie 2011, ora 11:12
1726 citiri
Nestle intra in forta pe piata din China

Nestle SA, cel mai mare producator din industria alimentara a anuntat ca va cumpara un pachet majoritar al producatorului chinez de dulciuri Hsu Fu Chi pentru 1.210 miliarde de euro. 

Producatorul elvetian al cafelei Nescafe, al batoanelor KitKat si al inghetatei Dreyer sustine ca va achizitiona 60% din actiunile Hsu Fu Chi, companie cu vanzari de aproximativ 560 milioane de euro anul trecut, potrivit publicatie Forbes.

Familia Hsu va pastra cele 40 de procente ramase, iar CEO-ul de acum, Hsu Chen, va ramane in pozitia actuala.

Anuntul reflecta planurile Nesle de actiune in economiile emergente, unde sesizeaza cele mai mari sanse de crestere in viito.

"Parteneriatul propus va consolida prezenta grupului in China", declara Paul Bulcke, CEO Nestle, adaugand ca acest pas demonstreaza devotamentul companiei fata de China si sporeste sansele Nestle de a castiga un portofoliu de brand international si local intr-o piata extrem de dinamica.

#nestle, # china, # producator, # dulciuri , #stiri Nestle