Internship Nestle pentru atragerea tinerilor din marketing

Vineri, 02 Mai 2008, ora 11:31
2832 citiri
Internship Nestle pentru atragerea tinerilor din marketing

Compania Nestle Romania, unul dintre cei mai importanti producatori din industria alimentara, deruleaza, incepand din acest an, un program de atragere a tinerilor, incercand sa recruteze in principal studenti in an terminal sau masteranzi ai facultatilor de comunicare si marketing.Prin acest "internship", firma ofera tinerilor posibilitatea de a lucra o anumita perioada in fiecare departament al companiei, urmand ca, in functie de interesele lor, sa fie angajati pe o pozitie permanenta in cadrul Nestle Romania.


Programul va incepe din luna iunie, termenul limita pentru inscrieri fiind 5 mai. Procesul de recrutare si selectie include evaluarea eseurilor trimise de studenti, precum si un program de doua zile de simulare de business si interviuri cu managementul companiei.


Cei sase tineri "trainee" care vor fi acceptati vor avea de parcurs stagii in fiecare departament (intre doua saptamani si doua luni), se vor ocupa de proiecte interne, primind o remuneratie lunara pentru munca prestata.


"Pe toata perioada de desfasurare a programului, tinerii vor avea un "mentor", o persoana care va avea grija sa aiba partea de ghidare si informatiile necesare si care ii va si evalua", explica Roxana Corha, director de resurse umane in cadrul Nestle Romania.


Programele de internship sunt utilizate de companii tot mai frecvent drept solutii la deficitul de personal specializat de pe piata muncii, firmele orientandu-se astfel spre atragerea de tineri pe care sa ii pregateasca intern.


"Ne dorim sa avem in continuare aplicatii din randul tinerilor pe care sa ii dezvoltam", spune directorul de resurse umane al Nestle Romania. Compania este implicata in parteneriate cu asociatiile studentesti, iar in ultimul an, impreuna cu Interact, a realizat un program de training adresat studentilor de la SNSPA si ASE.