Nestle, concurenta pentru Lindt: Ciocolata premium, prin comanda online

Luni, 13 Februarie 2012, ora 13:04
6073 citiri
Nestle, concurenta pentru Lindt: Ciocolata premium, prin comanda online

Nestle, compania care produce KitKat, Lion sau Chocapic, dulciuri adresate maselor, incearca sa obtina o parte consistenta din piata dulciurilor rafinate, estimata la opt miliarde de dolari pe an.

La 20 de ani dupa ce Nestle a inceput sa vanda capsulele Nespresso, care au contribuit la consolidarea pietei "luxury home coffee", compania incearca aceeasi abordare pe piata ciocolatei, scrie Bloomberg.

In cadrul campaniei de marketing, compania ofera locuitorilor din Elvetia si Liechtenstein ocazia de a comanda un pachet numit Maison Cailler, care include cinci sortimente diferite de ciocolata.

Dupa completarea unui sondaj online, pentru a determina "personalitatea ciocolatei preferate", clientii primesc o cutie si mai mare cu ciocolata de diferite arome si ingrediente, specifice gusturilor lor.

Produsele de lux pot avea succes chiar si in conditiile de criza economica, sustine Laurent Freixe, seful diviziei europene Nestle.

Vanzarile globale de ciocolata premium cresc mai repede decat piata per ansamblu si ar putea ajunge la o valoare de opt miliarde pe an, potrivit companiei de cercetare de piata Mintel.

"Ar putea suna contradictoriu, dar ceea ce se intampla in timpul crizei este o cautare a consumatorilor pentru valoare: si produse mai accesibile, dar si produse care depasesc asteptarile lor. Iar produsele de scara larga sunt prinse la mijloc", a declarat Freixe.

Incercarea face parte din strategia Nestle pentru segmentul premium, unde rivalul elvetian Lindt a excelat, cu vanzari duble fata de nivelul pietei, in 2011.

Maison Cailler indreapta Nestle pe segmentul online

Maison Cailler pare sa fie indreptat catre imbunatatirea know-how-ului in privinta vanzarilor pe internet, a declarat Jean-Philippe Bertschy, analist la Bank Vontobell in Zurich. "Comertul online este inca un teritoriu nou pentru Nestle", a declarat acesta.

Impactul financiar initial al produsului Maison Cailler va fi probabil limitat, vanzarile anuale crescand pana la 5-10 milioane de franci in primii tei ani, sustine analistul.

Nestle are succes si in Romania

In prima jumatate a anului, vanzarile companiei au crescut fata de aceeasi perioada a anului 2010, compania ajungand la o cota de 23.3% din piata romaneasca de dulciuri, potrivit datelor companiei de cercetare MEMRB.

Cristian Doxan, Business Executive Manager la Nestle Romania confirma in luna august ca perioada ianuarie-mai 2011 a adus o crestere a cotei de piata fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Potrivit oficialului Nestle, compania a indreptat o mare parte din investitii catre comunicare si distributie, iar unul dintre obiectivele pe anul 2011 a fost cresteresa numarului de puncte de vanzare, a disponibilitatii si a vizibilitatii produselor.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#cicolata lux, #ciocolata premium, #duliuri rafinate, #Nestle concurenta Lindt , #Produse