"Consumatorii vor sa cumpere, dar nu la orice preturi"

Marti, 22 Septembrie 2009, ora 11:32
1465 citiri
"Consumatorii vor sa cumpere, dar nu la orice preturi"

Reprezentantii companiei de dezvoltare imobiliara RED Management Capital, care a decis inchiderea temporara a centrului comercial Armonia din Braila, spun ca numarul vizitatorilor in cadrul proiectului a crescut puternic dupa anuntul privind suspendarea activitatii, ca urmare a reducerilor operate de catre chiriasi.

"De la momentul la care am anuntat inchiderea proiectului (sfarsitul lunii iulie - n.r.), acesta a mai functionat aproximativ o saptamana, timp in care traficul a crescut de patru ori, deoarece oamenii stiau ca vor fi operate reduceri importante de preturi.

Pentru noi acesta este un semnal foarte clar ca locuitorii Brailei vor sa cumpere, dar nu la orice preturi si in orice conditii", a declarat Christian Hiver, director in cadrul RED, responsabil cu procesul de inchiriere a centrelor comerciale.

Hiver nu a precizat care au fost reducerile operate de chiriasi. Proiectul a fost inchis, la doar noua luni de la inaugurare, tocmai din cauza numarului redus de vizitatori si a vanzarilor slabe operate de retaileri, printre chiriasi numarandu-se Carrefour, Flanco, Sephora, Samsonite sau Mondex.

Constructia Armonia Center din Braila a implicat o investitie de 45 de milioane de euro, acesta fiind cel mai important proiect comercial care si-a inchis portile pe piata locala. "Suntem in negocieri cu alte firme care ar putea sa deschida magazine la Braila, dar decizia nu poate fi luata intr-o zi, doua.

Dintre chiriasii vechi, cu vreo doua exceptii, restul au spus ca intentioneaza sa redeschida magazinele, daca vom avea un grad de ocupare a spatiilor multumitor, de 70-80%", a mai declarat Hiver. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#consumatori, # preturi, # vanzari, # trafic , #stiri Mondex