Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Reechilibrarea tarifelor la Romtelecom - o prioritate a actualei conduceri

Reechilibrarea tarifelor la Romtelecom - o prioritate a actualei conduceri

Restructuratea companiei Romtelecom va dura cel putin doi ani, prioritatile pentru perioada 2003-2005 fiind reechilibrarea tarifelor, imbunatatirea grijei pentru clienti si focalizarea pe sectorul de business, a declarat miercuri James Hubley, directRestructuratea companiei Romtelecom va dura cel putin doi ani, prioritatile pentru perioada 2003-2005 fiind reechilibrarea tarifelor, imbunatatirea grijei pentru clienti si focalizarea pe sectorul de business, a declarat miercuri James Hubley, director general al Romtelecom, la Ziua Comunicatiilor din cadrul CERF 2003.

"In ceea ce priveste reechilibrarea tarifelor pentru perioada 2003-2005 sectoarele in care intentionam sa operam cresteri ale tarifelor sunt cele de inchiriere si instalare", a precizat Hubley. De asemenea, potrivit politicii adoptate de noua conducere a Romtelecom, in perioada mentionata, tarifele locale vor ramane constante, iar cele interurbane si internationale vor cunoaste scaderi, "chiar semnificative pe ultimul segment", a precizat directorul general al Romtelecom. Romtelecom intentioneaza sa ofere in viitor consumatorilor pachete de servicii la preturi competitive, dar care necesita un sistem de facturare extrem de complex.

O alta prioritate a societatii Romtelecom este focalizarea pe sectorul de business prin introducerea rapida a noi servicii speciale de banda larga, "ceea ce presupune orientarea investitiilor in special in Bucuresti si in marile orase din tara ", a spus directorul general al Romtelecom. De asemenea, pentru satisfacerea clientilor, conducerea Romtelecom va imbunatati calitatea serviciilor, a sistemului de facturare si de taxare, incercand sa reducam semnificativ timpul de asteptare inregistrat in cazul instalarii in unele zone din tara.

La finele anului 2002, Romtelecom avea 4,2 milioane de linii telefonice fixe cu 3,4 la suta mai mult fata de finele lui 2001. Rata de penetrare a telefoniei fixe in Romania este in prezent de numai 18 la suta, fata de nivelul de 30 la suta inregistrat in statele vecine precum Ungaria.

Romtelecom a incheiat anul trecut cu pierderi nete de 64,6 milioane euro, in crestere cu 38, 9 la suta fata de 2001. Totusi, compania a reusit sa isi reduca datoriile nete cu 17 la suta, la 391,1 milioane euro, un nivel bun in comparatie cu nivelul datoriilor de zeci de miliarde de dolari ale altor operatori de telecomunicatii din Europa.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1286 ori