Marketing la inaltime: HTC organizeaza sedinte foto de moda in aer

Marti, 03 Aprilie 2012, ora 18:23
1657 citiri
Marketing la inaltime: HTC organizeaza sedinte foto de moda in aer
Una dintre fotomodelele HTC

Producatorul de telefoane mobile HTC va organiza sedinte foto fashion in 40 de tari pentru a-si promova noile modele. Fotomodelele vor trebui, insa, sa prezinte moda in cadere libera.

HTC, unul dintre principalii producatori de smartphone-uri la nivel global, a lansat Campania de marketing "Recomandat de", in care va folosi doar utilizatori reali ai produselor sale, se arata intr-un comunicat al companei.

Pentru a da startul noii directii strategice, HTC a selectat doi utilizatori si experientele lor personale in centrul celui mai nou spot TV. Pentru noua campanie creativa, HTC a provocat doi fotografi amatori sa realizeze prima sedinta foto produsa in timpul unui salt cu parasuta, imaginile fiind surprinse cu ajutorul unui telefon.

Creata pentru lansarea noii serii HTC One, campania globala va rula in 40 de tari, iar protagonistii acesteia sunt Nick Jojola si Tony Mac, fani ai companiei, pasionati de fotografie.

Neavand experienta in realizarea de fotografii pentru reclame sau in sky-diving, cei doi au acceptat provocarea de a capta imagini specifice unei sedinte foto de moda in timp ce se aflau in cadere libera, la o viteza de 200 km/h.

Campania a fost elaborata si creata de catre agentia globala de publicitate Mother in parteneriat cu HTC. Spotul a fost filmat in Arizona de catre regizorul Sara Dunlop, de la Rattling Stick Productions. Aceasta i-a reunit in echipa care a realizat acest spot publicitar deosebit de complex si de solicitant pe Norman Kent, cineastul care sare cu parasuta, Roberta Mancino, manechin si campioana mondiala la skydiving, stilistul Hazlez Atkins de la LA Times si designer-ul de costume Martin Izquierdo de la Hollywood.

Cele mai noi modele din gama HTC One au fost lansate la sfarsitul lunii februarie, in cadrul Mobile World Congress Barcelona. Miscarea are ca scop revenirea companiei pe o pozitie dominant, intr-o piata condusa aproape exclusiv de Samsung si Apple.

Compania taiwaneza parea ca a pierdut lupta la sfarsitul anului trecut, cand cota de piata a scazut la 6,5%, iar rata de crestere a vanzarilor a fost de trei ori mai slaba decat cea a pietei.

Analistii considera ca noile telefoane reprezinta o optiune pragmatica pentru o companie care nu are la dispozitie resursele financiare ale unor rivali ca Samsung si Apple.

"HTC pare ca a invatat din greselile facute in 2011. Compania vrea sa se concentreze acum pe ce stie sa faca mai bine, pe strategia care a construit brandul: inovatie prin proiectarea de smartphone-uri premium, in loc sa dedice resurse pentru toate segmentele pietei", a comentat pentru Reuters Malik Saadi, analist la Informa Telecoms & Media.

Inovatia a fost principalul atu al HTC in cresterea fulminanta de la un producator obscur de telefoane mobile in regim de contractor la un brand cunoscut si respectat in industria smartphone-urilor.

#campanie marketing, #telefon mobil, #smartphone HTC, #telefon htc, #prezentare moda , #Telefoane mobile