Solutii CRM pentru toate tipurile de telefoane si sisteme de operare

Joi, 10 Iulie 2014, ora 15:40
1736 citiri
Solutii CRM pentru toate tipurile de telefoane si sisteme de operare

Compania Synergizer Business Solutions pune la dispozitia mediului de afaceri solutia CAS CRM, care sustine desfasurarea proceselor de vanzare "end to end" si este disponibila pe toate platformele mobile si sistemele de operare aferente, se arata intr-un comunicat de presa al dezvoltatorului.

Produsul CRM "100% fabricat in Germania" ofera disponibilitate pe laptop, tableta, notebook si smartphone prin aplicatii native, dezvoltate pentru sistemele de operare iOS, Android, Windows 8 si Blackberry.

Sistemul mobil CAS CRM are acelasi mod de utilizare si aceeasi interfata, indiferent de platforma pe care functioneaza si de dispozitivul pe care este instalat.

"Solutiile CRM disponibile pe dispozitivele mobile acopera de la functionalitati clasice - gestiunea oportunitatilor de vanzare, a informatiei complete despre client si a intregii activitati de vanzari, pana la functionalitati unice, specifice CAS CRM, precum marketing si geo-marketing sau helpdesk. Dorinta companiei CAS Software AG de a inova a facut ca solutia CRM sa fie una din primele disponibile pe smartwatch, integrarea realizandu-se prin conectarea dispozitivului la smartphone prin bluetooth", explica Ioana Razvan, managing partner, Business Development Manager - Synergizer.

Potrivit sursei citate, utilizatorii solutiei CAS CRM lucreaza cu un tablou de bord personalizat si pot vizualiza imediat intalnirile viitoare, inclusiv contactele si conexiunile aferente acestora, precum si alte tipuri de inregistrari de date. De asemenea, intalnirile si adresele pot fi deschise si editate individual.

Datele sunt disponibile pe aplicatiile mobile inclusiv atunci cand dispozitivul nu este conectat la internet, iar folosind capacitatea offline sincronizata pe mobil, utilizatorii CAS CRM pot accesa si edita date importante chiar si atunci cand nu sunt conectati la terminal, iar cu optiunea de dublare a datelor acestia pot transfera date intre dispozitivul pe care il utilizeaza si sursa principala de date.

"Solutia pe care compania Synergizer o pune la dispozitia clientilor sai acopera in integralitate necesarul de functionalitati pe care o solutie CRM le poate oferi la nivel de procese ce au loc in desfasurarea normala a unei afaceri sau la nivel de industrii. Datorita mobilitatii solutiei CAS CRM, utilizatorii vor putea furniza servicii profesionale pentru clienti de oriunde. Indiferent de localizarea utilizatorilor, acestia au acces la informatiile de care au nevoie in timp real! Cu solutiile mobile oferite de solutia CAS, utilizatorii pot accesa rapid cele mai recente date din sistemul CRM prin intermediul smartphone-ului sau tabletei. Personalul de la birou va lucra eficient cu cel de pe teren, oferind astfel clientilor cele mai bune servicii", mentioneaza Ana-Maria Assfoura, marketing manager Synergizer.

Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG si Microsoft Dynamics, este o companie specializata in implementarea de solutii de business pentru companii din diverse industrii.

Compania implementeaza solutii de top ale unor companii lider in industria IT in domenii, precum: BI, CRM, ERP, Salarizare si Resurse Umane.

Experienta Synergizer in proiecte de implementare de solutii de business acopera o larga diversitate de companii, cu un numar de angajati cuprins intre 20 si 5.000, din servicii, distributie, constructii etc. Printre clientii Synergizer se afla: Adecco, Titan Mar, RINF, Onduline, GfK, Rosegur, Karelia, Alewijnse, Burda, Namicon si Ribeit Cluj.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#utilizatorii solutie CAS CRM, #solutia CAS CRM Synergizer , #Stiri Mobile