Google a anuntat ca AdMob, una dintre cele mai mari retele de publicitate online din lume, a inregistrat opt miliarde de afisari de elemente publicitare pe tablete, in luna noiembrie a acestui an, in crestere cu un miliard de afisari fata de luna decembrie din 2010.
Google, care a achizitionat AdMob pentru 750 milioane de dolari in noiembrie 2009, a anuntat, de asemenea, ca platforma de publicitate pentru dispozitive mobile a inregistrat o crestere de 440% la categoria tablete, in noiembrie 2011, comparativ cu traficul din luna decembrie 2010, potrivit TabTimes.
Faptul ca publicitatea pe tablete a avut o crestere atat de fulminanta nu mira pe nimeni, in conditiile in care aceste dispozitive au fost adoptate foarte rapid.
Totusi, publicitatea pe tablete nu-i decat o mica parte din publicitatea online, care inseamna aproximativ trei miliarde de afisari pe zi la nivel global.
La inceputul acestei saptamani, Google a introdus un set de formate de publicitate specifice tabletelor, inclusiv reguli despre modul in care se interactioneaza cu un anumit produs.
Numai in trimestrul trei, care s-a incheiat la septembrie 2011, au fost vandute 18 milioane de tablete la nivel global, in crestere cu 23,9% fata de trimestrul doi si in crestere cu 264% fata de trimestrul trei din 2010, potrivit statisticilor IDC.
IDC estimase ca in trimestrul trei din 2011 se vor vinde 19,2 milioane de tablete.