Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

(P)

Stifler.ro - un succes nascut din satisfacerea unei clientele delicate

Stifler.ro - un succes nascut din satisfacerea unei clientele delicate
Odata cu cresterea substantiala a numarului de smartphone-uri, o noua piata a cunoscut o dezvoltare constanta, cea a accesoriilor.

In acelasi timp, cresterea numarului de utilizatori ai internetului a condus la prioritizarea utilizarii magazinelor online in cazul accesoriilor pentru telefoane, datorita preturilor accesibile, gamei ridicate de produse sau timpilor redusi de livrare.

Aceasta dezvoltare a determinat aparitia numerosilor jucatori pe piata, atat pe piata online, cat si pe cea offline. Printre acestia, se evidentiaza Stifler.ro, un start-up pornit din acoperirea unei nevoi specifice care beneficiaza de un succes incurajator/ viitor optimist.

O noua piata de nisa in continua dezvoltare: accesoriile pentru telefoanele mobile

Desi piata accesoriilor pentru telefoanele mobile poate fi segmentata in functie de nevoia acoperita, respectiv carcasele si foliile de protectie necesare, castile, incarcatoarele si bateriile externe, carcasele ocupa un loc aparte.

Prin cresterea dimensiunilor ecranelor, scaderea greutatii telefonului si cresterea fragilitatii, ultimele smartphone-uri lansate au determinat o schimbare radicala a carcaselor si, prin urmare, a factorilor decizionali ai comportamentului de achizitie al consumatorului.

Fie ca este vorba de Android sau iPhone, utilizatorii de smartphone au devenit mult mai pretentiosi fata de accesoriile care pot fi atasate device-urilor proprii.

Daca in trecut accesoriile pentru smartphone-uri aveau tendinta de a fi produse cu functii de baza, noile accesorii cauta sa impulsioneze din ce in ce mai mult interactiunea, permitand ca accesoriile sa asigure o continuitate uniforma intre utilizator si telefon.

Carcasele - vedeta accesoriilor smartphone-urilor

Dintre principalele accesorii pentru smartphone-uri, carcasele si foliile de protectie se remarca ca fiind cele mai achizitionate articole de consumatorii romani.

Daca in trecut nevoia de a utiliza o carcasa a telefonului se datora exclusiv dorintei de a conferi o protectie suplimentara telefoanelor, in prezent, preferintele consumatorului s-au schimbat.

Dincolo de protectie, consumatorii au inceput sa caute un design mai atragator, un nivel de interactivitate mai ridicat si materiale mult mai rezistente.

Dintre aceste elemente, design-ul a fost condus nu doar de preferinte, ci si de ultimele inovatii in ceea ce priveste telefoanele mobile.

"In masura in care cresterea numarului de smartphone-uri este sustinuta constant de numeroase inovatii de natura design-ului, accesoriile pentru acestea trebuie sa ofere acelasi nivel de calitate si interactivitate promis de catre producatorul telefonului. Mai mult, din moment ce trendul design-ului pentru ultimele telefoane pun accent pe grosime si greutate, protectia devine absolut necesara", declara Andrei Amos, CEO Stifler.ro, unul din principalii jucatori de pe piata accesoriilor pentru smartphone-uri.

In acest context, carcasele au devenit ultra slim, iar materialele componente confera atat mai multa protectie, cat si integritate in ceea ce priveste design-ul telefonului.

Datorita acestor provocari, piata accesoriilor de protectie pentru telefoane include in prezent o varietate de branduri, caracteristici si functionalitati adresate aproape tuturor tipurilor de utilizatori.

Stifler.ro - O poveste de succes cu afaceri de peste 150.000 Euro

Succesul Stifler.ro este dovedit nu doar din calitatea produselor furnizate, ci mai degraba din experienta progresiva de 1 an si jumatate prin care a reusit atingerea unei cifre de afaceri de 150.000 euro.

"Unul dintre factorii de succes pentru Stifler.ro face referire la continutul de informatii. Site-ul cuprinde cat mai multe informatii, astfel incat vizitatorii sa fie orientati mai degraba spre achizitie, decat spre vizualizarea tuturor ofertelor", afirma Andrei Amos.

Avand in vedere constanta dezvoltare a pietei de accesorii pentru smarphone-uri, Stifler.ro isi propune in viitorul apropiat abordarea unei atitudini dedicate asupra nevoilor clientilor si asupra modului de interactiune cu magazinul online.

De aceea, strategiile de viitor se compun din doua directii: extinderea gamei de produse respectand un standard ridicat al calitatii si reimprospatarea magazinului online, in vederea cresterii calitatii experientei utilizatorului.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3184 ori