Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Performanta retelei, vitala pentru loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri - studiu

Performanta retelei, vitala pentru loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri - studiu


Performanta retelei este cruciala pentru a avea un avantaj competitiv pe piata de telecom si pentru a asigura loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri, arata un studiu al Ericsson ConsumerLab.

Imbunatatirea performantei retelei asigura cresterea veniturilor operatorilor si ofera acestora un avantaj competitiv.

Majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri nu sunt satisfacuti de retelele pe care le folosesc in prezent. Astfel, 60% dintre utilizatori declara ca intampina probleme de retea cel putin o data pe saptamana, iar 30% declara ca intampina probleme zilnic.

Performanta retelei este principalul motiv pentru care un utilizator este loial unui operator de telefonie mobila, urmat indeaproape de raportul intre serviciile oferite si costul acestora.

Timpul mare de asteptare la incarcarea unei pagini web, printre principalele motive de nemultumire ale utilizatorilor

Mai mult decat atat, utilizatorii au asteptari mai mari comparativ cu serviciile pe care le primesc de fapt. Daca nu exista un timp de asteptare rezonabil pentru incarcarea datelor si o arie mare de acoperire, mai ales cand utilizatorii calatoresc, loialitatea fata de operator risca sa aiba de suferit.

Pentru a asigura o experienta cat mai buna pentru utilizator, continutul unei pagini de internet trebuie sa apara pe ecran relativ repede. Nivelul scazut de satisfactie fata de performanta unei retele este, de cele mai multe ori, legat de faptul ca utilizatorii de smartphone-uri nu doresc sa astepte prea mult pentru a vizualiza o pagina de internet.

Totusi, nu este suficient ca operatorii sa-si imbunatateasca doar performanta retelei si apoi sa spere ca utilizatorii vor observa, precizeaza studiul Ericsson ConsumerLab.

Eforturile de comunicare sunt astfel esentiale pentru a imbunatati perceptia acestora. Utilizatorii trebuie sa fie constienti de lucrurile pe care operatorii le imbunatatesc pentru a exista un impact asupra nivelului de satisfactiei si pentru a creste gradul de loialitate.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1315 ori