Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Publicitatea pe mobil in Romania: Cum stam

Publicitatea pe mobil in Romania: Cum stam


Expo Media organizeaza, in parteneriat cu Vodafone Romania, a treia editie a Mobile Advertising Congress, in data de 29 martie.

Piata de mobile advertising din Romania este in extindere, iar nevoia de servicii inovatoare de publicitate pe telefonul mobil este din ce in ce mai mare.

Piata de publicitate pe telefonul mobil (mobile advertising) a fost de 7,5 milioane de euro in 2011, iar anul acesta va stagna, potrivit unor estimari facute la sfarsitul anului trecut de catre Maia Novolan, directorul general al Syscom Digital.

Conferinta de business Mobile Advertising Congress va aduce in prim plan cele mai inovatoare instrumente de promovare ale momentului, prin intermediul unor personalitati influente din industria locala si internationala. Evenimentul va avea un caracter dinamic, interactiv si practic, si il va avea drept moderator pe Mircea Criveanu, Managing Partner Orasul Meu.

Printre invitatii acestei editii se numara:

- Dan Romescu - Mobile Social Architect, Augmented Citizen Advocate;
- Stefan Iordache - COO, Leo Burnett Romania;
- Jonathan Kelly - Head of Mobile Advertising, Vodafone Group;
- Huseyin Savas - Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland;
- Marco Veremis - President, Upstream;
- Angus Slater - Chief Marketing Officer at Vodafone Romania;
- Miki Devic - Co-Founder, CEO Germany & Chief Sales Officer, Httpool Group.

"De la campanii independente, pana la integrari in mixul de comunicare, serviciile de adresare directa a clientilor prin canale de telefonie mobila vor reprezenta din ce in ce mai mult un instrument de vanzare important, in conditiile unei concurente crescute in piata. Avantajele sunt reprezentate de acuratetea cu care se poate face adresarea si rate de raspuns masurabile", a declarat Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising, Vodafone Romania.

Pana la finele lui 2011 s-au inregistrat peste 6 miliarde de noi abonamente de telefonie mobila - The International Telecommunication Union (2011). Acest lucru inseamna peste 87% din populatia globului. Mai mult, se constata o crestere substantiala a numarului de utilizatori de servicii de telefonie mobila in ultimii ani - 5,4 miliarde in 2010 si 4,7 miliarde in 2009.

Acesta este motivul pentru care din ce in ce mai multe companii integreaza in planurile lor de marketing si comunicare solutii de tip mobile marketing, drept factor diferentiator si competitiv al strategiei de business.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,327,280 clienti inregistrati la 31 decembrie 2011

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1743 ori