Producatorul Blackberry schimba strategia dupa ce a pierdut 235 de milioane de dolari

Vineri, 28 Septembrie 2012, ora 10:46
1350 citiri
Producatorul Blackberry schimba strategia dupa ce a pierdut 235 de milioane de dolari

Research in Motion (RIM), producatorul telefoanelor BlackBerry, a raportat o pierdere de 235 de milioane de dolari in trimestrul doi al anului fiscal. Oficialii companiei se asteapta ca lansarea noului BlackBerry 10 din 2013 sa creasca veniturile.

Producatorul a vandut 7,4 milioane smartphone-uri in perioada mentionata. RIM a vandut si 130.000 de tablete PlayBook.

Pierderile producatorului au fost mai mici fata de trimestrul anterior, cand compania a raportat o pierdere de peste 500 de milioane de dolari. Veniturile au scazut cu 31% de la an la an. Oficialii companiei nu au anuntat restructurari viitoare de personal scrie TechCrunch.

RIM a reiterat faptul ca are in prezent 80 de milioane de abonati ai serviciului de date BlackBerry si ca va lansa platforma BlackBerry 10 in primul trimestru al anului viitor.

BlackBerry 10 reprezinta o schimbare de strategie din partea companiei, iar oficialii spera ca lansarea acesteia va schimba semnificativ cota BlackBerry pe piata smartphone-urilor.

RIM are inca 2,3 miliarde de dolari cash, in crestere fata de ultimul trimestru al anului acesta, cand a avut 2,2 miliarde de dolari.

#RIM cifra afaceri, #RIM rezultate financiare, #RIM vanzari BlackBerry 2012 , #BlackBerry