Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Mobexpert va investi 12 milioane euro in extinderea retelei de magazine

Mobexpert va investi 12 milioane euro in extinderea retelei de magazine

Grupul Mobexpert va investi, anul acesta, 12 milioane de euro in extinderea retelei nationale si regionale de magazine si in dezvoltarea liniilor tehnologice din fabrici, se arata intr-un comunicat al companiei.

In 2007, cea mai mare parte a investitiilor se vor concentra in deschiderea hipermagazinului de la Sofia si demararea constructiei a patru noi magazine in tara, la Bucuresti, Suceava, Ploiesti si un al patrulea, a carui locatie va fi stabilita in al doilea trimestru. O alta linie de investitii va fi directionata spre consolidarea si extinderea departamentului intern de design. Grupul Mobexpert va investi, de asemenea, in dezvoltarea liniilor tehnologice din fabrici, proiect caruia ii va fi alocata o suma anuala de aproximativ doua milioane de euro. Investitiile totale ale grupului pentru 2007 sunt estimate la 12 milioane de euro, potrivit oficialilor companiei

Pentru 2007, oficialii grupului estimeaza o rata de crestere a pietei regionale de aproximativ 5-7%. Mobexpert estimeaza o crestere a cifrei sale de afaceri la nivel regional in linie cu evolutia pietei, estimata la 10%, pana la aproximativ 160 milioane euro. Aceasta estimare este corelata cu dezvoltarea sectorului imobiliar, considerandu-se ca dezvoltarea exploziva a proiectelor de locuinte adresate segmentului mediu si mediu-inalt va atrage dupa sine o crestere direct proportionala a cererii de mobilier. Pe de alta parte, estimarile iau in considerare si cresterea economica regionala aflata pe un trend ascendent.

Peste 80% din vanzarile Mobexpert din anul 2006 au fost realizate in segmentul definit de stilul contemporan. In cadrul acestei categorii se inscriu colectiile urban, etnic-chic, natural si cele care definesc tendintele viitoare. Restul de 20% au fost vanzari din categoria clasic, un segment care se pastreaza in aceasta proportie in ultimii ani. Analiza Mobexpert, derulata pe baza rezultatelor din 2006, arata, de asemenea, o deplasare a optiunilor clientilor Mobexpert catre categoriile medii si inalte.

Astfel, peste 60% din totalul vanzarilor a fost realizat in segmentul superior de pret, distributia vanzarilor pe categorii de pret fiind completata de 25% in segmentul mediu si respectiv 15% in segmentul de pret mai scazut, potrivit analizei grupului Mobexpert

"La nivelul anului 2006, s-a inregistrat o tendinta crescatoare la nivelul cererii de mobilier din segmentul superior pentru case de vacanta. Estimam ca tendinta va continua trendul ascendent si in 2007, previziune bazata pe estimarile de crestere a veniturilor populatiei in Romania si regiunea balcanica", a declarat directorul de comunicare Mobexpert, Marcela Moss

Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania, prin cele doua marci ale sale: Mobexpert - hipermagazine si magazine de mobilier de casa si decoratiuni, si Mobexpert Office - mobilier pentru birou si colectivitati. Cifra de afaceri a Grupului Mobexpert, la finele anului 2006, s-a ridicat la 155 de milioane de euro, in crestere cu 7% fata de 2005. Reteaua Mobexpert numara patru magazine in Bucuresti, un magazin in Brasov si 27 de magazine in tara, urmand ca anul acesta sa deschida primul centru comercial de mobilier din afara tarii, la Sofia (Bulgaria).

In afara Romaniei, Mobexpert Office este prezent in Sofia (Bulgaria) si in Belgrad (Serbia). De asemenea, exporta in Franta, Germania, Olanda si alte tari. Infiintat in 1993, Grupul Mobexpert mai cuprinde 10 fabrici de mobila, cinci firme de import si de logistica si compania de imobiliare Domus Mex. Infiintata in 2000, Domus Mex este societatea de investitii imobiliare a Grupului Mobexpert si proprietara tuturor cladirilor Grupului de pe teritoriul Romaniei.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1088 ori