Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Yahoo: un design mai bun pentru cresterea audientei

Yahoo: un design mai bun pentru cresterea audientei
Cel mai iubit portal de Internet din lume, Yahoo, pregateste o versiune mai buna, cu un design mai placut si mai multe functii speciale, pe care o va prezenta utilizatorilor sai cu scopul de a face site-ul mai atractiv si pentru a castiga audienta. Compania testeaza deocamdata versiunea noua, iar unii dintre cei care au fost acceptati de companie ca sa o testeze au putut astazi vedea deja primele functionalitati. Compania promite ca va adauga functii noi astfel incat pagina sa fie perfect modificabila, sa arate exact cum vrea fiecare utilizator.

Yahoo nu a facut publica noua versiune,
ea fiind disponibila numai unul grup select de dezvoltatori. Compania
spera sa realizeze o versiune mai utila, care sa permita utilizatorului
sa adauge cat mai multe elemente cara sa-i fie de folos. Extrem de popular,
Yahoo nu reuseste insa sa isi creasca audienta la fel de repede ca rivalii
sai, iar problemele din publicitatea online si esecul vanzarii companiei
catre Microsoft au facut ca valoarea actiunilor Yahoo sa scada. Rezultatele
financiare nu au fost tocmai pe placul analistilor, iar situatia incerta
din companie continua.



 



Noua pagina principala are pe partea
stinga o bara speciala (dashboard) care permite utilizatorului sa vizioneze
diverse informatii despre aplicatiile sale favorite. De exemplu, poate
fi setata sa afiseze informatii din adresele de e-mail favorite ale
utilizatorului, nu doar Yahoo Mail, ci si AOL sau Gmail. Poate fi folosita
si pentru a afisa noi poze incarcate de prieteni pe Flickr, sa apara
evenimentele din calendar sau din calendarul prietenilor. Fanii shopping-ului
ar putea vedea oferte de pe magazine sau site-uri de licitatii online
si asa mai departe.



 



Noua versiune va fi imbunatatita
pe parcurs cu alte functii speciale, precum abilitatea de a folosi orice
alta aplicatie web dorita de utilizator, precum Google Docs sau aplicatii
business. Evident, acesta este planul, dar deocamdata schimbarea este
mai mult de design al primei pagini.



 



Yahoo a avut in luna iulie 2008 circa
314 milioane de vizitatori unici, conform firmei de analiza a audientelor
ComScore. Noua pagina Yahoo este testata de specialisti si parteneri
ai companiei din Statele Unite, Marea Britanie, India si Franta. Portalul
web are deja o sectiune unde utilizatorul poate seta cum sa fie prima
pagina, My Yahoo. Deocamdata, noua pagina nu va insemna desfiintarea
proiectului My Yahoo, care a devenit oarecum secundar. La inceput, noua
pagina principala si My Yahoo nu vor fi foarte diferite. Pe viitor insa,
pe masura ce noul proiect prinde contur, diferentele vor fi mari, spun
oficialii.



 



"Sunt doua proiecte, de inceput,
care pe viitor vor fi convergente", spun inginerii Yahoo. "Pentru
a permite oamenilor sa inteleaga mai bine ce se intampla in lume, vrem
sa redefinim conceptul de prima pagina, iar designul clasic al Yahoo
trebuie sa adopte designul personalizabil al My Yahoo", au explicat
ei.



 



Un articol de Dan Dragomir



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1398 ori