Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Wizrom vizeaza in urmatorii doi ani o cota de piata pe segmentul SFA de aproximativ 20%

Wizrom vizeaza in urmatorii doi ani o cota de piata pe segmentul SFA de aproximativ 20%

Wizrom vizeaza in urmatorii doi ani o cota de piata pe segmentul SFA (Sales Force Automation) de aproximativ 20%, dupa preluarea distributiei pe Romania a sistemului ASKI de SFA, realizat de PocketLink, potrivit informatiilor emise miercuri de companie. "Piata

romaneasca se maturizeaza, iar vanzarile si marketingul companiilor vor

trebui sa fie nu numai din ce in ce mai agresive, ci si monitorizate si

controlate in timp real, astfel incat solutiile SFA incep sa devina

instrumente indispensabile companiilor. Prin preluarea distributiei

ASKI, ne propunem ca in urmatorii doi ani, sa atingem o cota de piata

pe segmentul solutiilor de automatizare a fortei de vanzari (SFA) de

aproximativ 20%", a precizat managing director Wizrom Software, Zemy

Apfelbaum.

 

Potrivit reprezentantilor companiei, piata solutiilor de automatizare a fortei de vanzari (SFA) cunoaste o crestere considerabila. Conform estimarilor efectuate la nivel european, rata de crestere este prognozata la circa 22% pe an in perioada 2007- 2013, iar veniturile incasate anul trecut de companiile furnizoare de solutii SFA au depasit 250 milioane de euro. In Romania, rata de crestere este chiar mai mare, Wizrom estimand o crestere anual de cel putin 30% in urmatorii ani.

 

 "In viitor, produsul WizTop, furnizat pana acum de Wizrom, si ASKI SFA vor fuziona intr-o singura solutie, astfel incat clientii companiei vor putea beneficia de functionalitatile ambelor solutii si de platforma tehnologica moderna a aplicatiei ASKI SFA", a precizat Apfelbaum.

 

ASKI este un sistem organizational care redefineste lumea vanzarilor mobile, implicand si sincronizand toata echipa care participa la efortul de vanzare. Solutia ofera posibilitatea de a avea in orice moment informatii de ultima ora din piata, precum si de a primi toate informatiile solicitate direct in calculator.  

 

ASKI analizeaza obiectivele anuale de vanzari ale directorilor regionali si le imparte pe diferite perioade, ajungandu-se pana la obiective zilnice. Obiectivele sunt repartizate pe segmente de piata, categorii de clienti sau de produse etc. Directorii regionali de vanzari primesc in timp real, pe terminalele mobile proprii, indicatori ai performantelor obtinute pe zonele de raspundere, istoricul vanzarilor, obiectivele ramase de atins etc.  

 

Acelasi sistem se aplica si la nivelul agentilor de vanzari: acestia primesc indicatori privind obiectivele de vanzari personale, indicatori ai performantelor obtinute pe aria de distributie, comparatii intre vanzarile realizate si obiectivele ramase de atins.


Wizrom Software este unul dintre principalii furnizori de solutii informatice integrate pentru managementul afacerilor, prezent pe piata romaneasca inca din anul 1992. De la sfarsitul anului 2006, Wizrom a devenit Microsoft Gold Certified Partner. Cu filiale in Republica Moldova si Bulgaria, Wizrom are aproximativ 2,800 de clienti activi si 22,000 de licente instalate pentru companii din cele mai variate domenii de activitate. Confrom studiilor realizate de IDC, Wizrom Software detine aproximativ 11% din piata solutiilor informatice pentru managementul afacerilor (EAS - Enterprise Application Software).

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1226 ori