Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Windows Vista si Office 2007 costa 500 milioane de USD in publicitate

Windows Vista si Office 2007 costa 500 milioane de USD in publicitate
Campania de marketing pentru noul sistem de operare Windows Vista si pachetul Office 2007 va "usura" compania Microsoft de 500 milioane USD."Oamenii influenteaza rezultatele afacerilor. Oamenii, oamenii si iar oamenii", a spus directorul Microsoft Steve Ballmer, promovand cele 2 produse noi ale Microsoft. Vista si Office sunt prevazute cu instrumente specifice, orientate spre nevoile omului, create pentru a imbunatati eficienta si a crea profit.
Multe corporatii continua sa foloseasca Windows 2000 si Office 2000, nerenuntand insa la licentele care le permit sa upgradeze Windows XP si Office 2003; rolul lui Ballmer este de a-i convinge sa achizitioneze noi licente care sa le permita upgrade-ul la Vista si Office 2007 in urmatorii 3 ani.

Cele 2 produse vor fi adaptate Windows Live, in curs de testare, care va consolida Hotmail, MSN messenger si alte servicii similare. Serviciile web au devenit cautate pentru ca sunt ieftine, usor de configurat si functioneaza pe telefoane mobile si PDA-uri. Rivalii, Google si Yahoo,ofera si ei o gama de servicii web, care insa nu necesita Windows sau Office.



Smart Financial


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 697 ori