Microsoft continua investitiile in publicitate si tehnologie

Marti, 13 Ianuarie 2009, ora 18:18
2042 citiri
Microsoft continua investitiile in publicitate si tehnologie

Cel mai mare producator de software din lume recunoaste faptul ca este afectat de criza economica, dar spune ca va investi in continuare in directiile importante din punct de vedere strategic, precum campaniile de promovare si dezvoltarea de tehnologii, precum realizarea de tehnologii touch mai avansate.

Microsoft tocmai a anuntat o noua campanie de promovare,

prin care spera sa atraga cat mai multi clienti noi, desi oficialii companiei

recunosc ca toate firmele taie din bugete in acest moment. Campania de

promovare noua a inceput deja sa ruleze in Statele Unite.

In acelasi timp,

Microsoft a anuntat o investitie de 24 de milioane de dolari in compania

start-up N-Trig, o firma israeliana care studiaza tehnologia tactila si

solutiile pentru ecrane Touchscreen.

Dupa cum se stie, urmatorul sistem de

operare al Microsoft, Windows 7, este focusat pe tehnologii tactile, compania

fiind convinsa ca urmatoarea generatie de PC-uri va adopta tot mai multe ecrane

de acest tip. Gesturile, miscarile mainii, permit selectarea de functii si

accesarea de foldere si aplicatii, exact ca pe telefonul mobil gen iPhone.

Tehnologiile dezvoltate de N-Trig sunt folosite acum de

marii producatori de PC-uri care au lansat computere cu ecran tactil, precum

Hewlett-Packard sau Dell. HP TouchSmart a fost primul desktop cu ecran tactil

realizat de unul din marii jucatori.

Microsoft a prezentat mai demult conceptul

sau Smart Surface, o masuta de cafea care de fapt ascunde un computer si un

ecran tactil mare. Solutia Surface este deja folosita de unele companii in

punctele retail, ca o solutie de informare pentru clienti si promovarea

propriilor servicii.

Microsoft spera ca tehnolgoia N-Trig sa fie inclusa in

Windows 7 pentru a avea un sistem de operare mai bun pentru echipamentele

tactile. "Introducerea noului sistem de operare, care este deja multi-touch,

dar impreuna cu tehnologia N-Trig DuoSense, va duce la adoptarea unui nou mod

natural de interactiune cu calculatorul", a declarat un oficial Microsoft.

"Stimuland modul de control prin atingere - un mod natural in care oamenii

comunica - N-Trig face navigarea pe calculator mai usoara si deschide noi

experiente pentru utilizator", a precizat el.

Investitiile pentru promovarea produselor companiei sunt

targetate acum pe segmentul business, scrie presa americana. Primele reclame au

aparut in timpul unui meci de fotbal american. Microsoft spune ca toate

brandurile cunoscute folosesc produse Microsoft, iar sloganul este "because

it's everybody's business".

Oficialii producatorului de software spun ca este momentul

propice pentru a promova ofertele business.

"Softul poate oferi companiilor unul dintre avantajele

competitive, care acum sunt critice din cauza situatiei economice dificile", a

spus un oficial al Microsoft. "Liderii din business trebuie sa mentina o

perspectiva pe termen lung, chiar daca acum trebuie sa ia masuri dificile pe

termen scurt", a declarat el.