Fanaticii gigantilor tech

Miercuri, 18 August 2010, ora 13:48
1620 citiri
Fanaticii gigantilor tech

Fiecare companie care se respecta are un grup de suporteri loiali care sunt in stare sa cumpere orice produs scos pe piata numai pentru ca poarta logo-ul companiei preferate. 

Fanii de produse tech se impart in doua categorii, spun cei de la Forbes. Pe de o parte, sunt cei care adora un produs sau o tehnologie si, pe de alta parte, sunt cei care sunt innebuniti sa huleasca produsele unei companii.



Ei sunt tipul de useri care nu se mai satura sa injure produsele pe care le folosesc in mod uzual si pe care totusi nu le-ar schimba cu nimic in lume.

Odata ce problema ecranului albastru a fost rezolvata, Microsoft a avut grija sa vina cu noi subiecte de discutie pentru userii sai: Windows Vista si meniul de la Office 2007.

Gigantul motoarelor de cautare Google are partea lui de fani.
Acestia cauta in orice miscare a companiei o abatere de la motto-ul companiei, "Don't be evil".

Si Google nu i-a dezamagit: a acceptat cenzura guvernului chinez, a colectat date personale odata cu pozele pentru Street View, si recent a pus problema neutralitatii in Internet.

Cel de-al patrulea grup de fani sunt cei care au descoperit importanta Ubuntu/Linux. Acestia sunt puristii, care vorbesc neincetat despre cat de bun este Linux, in comparatie cu toate celelalte sisteme de operare. Expresia lor preferata este "open source".

Aceeasi expresie se gaseste si in vocabularul celui de-al cincelea grup de fani: suporterii Firefox. Puritatea tehnologica si securitatea sporita i-a convins ca niciun alt browser nu se compara cu cel dezvoltat de Mozilla.

Nu suporta faptul ca cei mai multi useri folosesc Internet Explorer, instalat odata cu sistemul de operare al Microsoft.

#fani, #companie, #useri, #apple, #microsoft, #google , #stiri Microsoft