Fiecare companie care se respecta are un grup de suporteri loiali care sunt in stare sa cumpere orice produs scos pe piata numai pentru ca poarta logo-ul companiei preferate.
Fanii de produse tech se impart in doua categorii, spun cei de la Forbes. Pe de o parte, sunt cei care adora un produs sau o tehnologie si, pe de alta parte, sunt cei care sunt innebuniti sa huleasca produsele unei companii.
Si Google nu i-a dezamagit: a acceptat cenzura guvernului chinez, a colectat date personale odata cu pozele pentru Street View, si recent a pus problema neutralitatii in Internet.
Cel de-al patrulea grup de fani sunt cei care au descoperit importanta Ubuntu/Linux. Acestia sunt puristii, care vorbesc neincetat despre cat de bun este Linux, in comparatie cu toate celelalte sisteme de operare. Expresia lor preferata este "open source".
Aceeasi expresie se gaseste si in vocabularul celui de-al cincelea grup de fani: suporterii Firefox. Puritatea tehnologica si securitatea sporita i-a convins ca niciun alt browser nu se compara cu cel dezvoltat de Mozilla.
Nu suporta faptul ca cei mai multi useri folosesc Internet Explorer, instalat odata cu sistemul de operare al Microsoft.