Microsoft si Nissan au anuntat luni incheierea unui parteneriat strategic pentru un sistem de management de ultima generatie, potrivit agentiei Reuters.
Noul sistem va functiona initial la dealerii Nissan din Japonia si alte puncte strategice din intreaga lume. Potrivit reprezentantilor companiei sistemul ar trebui sa fie suficient de flexibil astfel incat sa se adapteze nevoilor fiecarei tari, dar si producatorilor de automobile, scrie Philstar.
Sistemul va functiona pe baza Microsoft Dynamics CRM, iar cele doua parti implicate in parteneriat vor realiza un management al relatiilor cu clientii si cu dealerii pentru a realiza o solutie care sa ajute Nissan.
"Suntem entuziasmati de colaborarea cu Nissan. Astfel, vom putea oferi companiei o solutie care sa o conecteze eficient cu toti clientii sai si care sa devina un avantaj in mediul de afaceri de astazi. Speram, in acelasi timp, ca vom contribui la efortul Nissan de a indeplini nevoile industriei auto", a declarat Kil Tatarinov, presedinte Microsoft Business Solution.
Any Palmer, vicepresedinte executiv la Nissan a declarat ca se cauta solutii prin care Nissan sa indeplineasca toate nevoile de afaceri, in special crearea unei relatii mai bune cu partenerii si clientii.
"Suntem foarte incantati sa lucram cu Microsoft pentru a oferi publicului un sistem de management de ultima generatie", a declarat acesta.
In luna august, Ford si Toyota anuntau si ei o colaborare cu Microsoft.
Astfel, Japonia si SUA intrau in parteneriat, dupa ce doi giganti din domeniul auto anuntau pe 22 august intelegerea care urma sa dea nastere la noi sisteme hibrid. Acordul urma sa ii pozitioneze pe Ford si pe Toyota drept parteneri egali care colaborau pentru a aduce mai repede sistemele hibrid pe piata, scrie publicatia Techi.
Sistemele hibrid urmau sa fie dezvoltate in special pentru camionete usoare si SUV-uri, o piata care se afla, in acest moment, in urma pietei de vehicule de mici dimensiuni, dominata de Toyota Prius.
"Aceasta intelegere aduce in acelasi loc capacitatea a doi lideri globali in tehnologia hibrid sa dezvolte o solutie mai buna si mult mai accesibila pentru clientii nostri", a declarat Derik Kuzak, vicepresedinte Global Product Development la Ford Group.