Directorul general executiv al Adidas, Herbert Hainer, considera ca, desi grupul german "a reusit progrese semnificative" in ceea ce priveste restructurarea marcii americane Reebok, procedurile nu decurg destul de rapid, potrivit ziarului Welt am Sonntag, citat de Reuters.
"Inregistram progrese semnificative cu Reebok", a declarat oficialul, intrebat daca Adidas analizeaza vanzarea marcii americane, insa a adaugat ca restructurarea nu este "suficient de rapida".
Grupul german a preluat Reebok in 2006, pentru a-si consolida pozitia pe piata articolelor de vestimentatie sport clasice in competitia cu liderul mondial Nike.
Reebok insa are probleme mari, in special in America de Nord, unde Adidas a inregistrat o cadere de 14% a vanzarilor in primele trei luni ale acestui an.
Totodata, Hainer a aratat ca falimentul retailerului german Arcandor nu va avea consecinte importante asupra operatiunilor Adidas.
Adidas si-a limitat expunerea comerciala la lantul de magazine universale Karstadt al Arcandor si a oprit din timp livrarile catre retailer, potrivit oficialului citat.
Adidas a anuntat, in luna mai, ca va inchide mai multe reprezentante regionale din Europa si Asia si ar putea renunta la unele magazine, pentru a economisi 100 milioane euro, dupa ce costurile ridicate si problemele de la divizia Reebok au afectat sever rezultatele din primul trimestru al acestui an.
Profitul operational al companiei germane a scazut cu 80% in primele trei luni, la 58 milioane euro, dupa cresterea cheltuielilor pe pietele emergente si costuri uriase suportate pentru restructurarea diviziei americane Reebok.