Universul media este caracterizat, asemenea mediului online, de dinamism, iar noile tehnologii accelereaza schimbarea si creeaza noi oportunitati de comunicare, de consum, precum si de interactiune.
In cadrul celei de-a treia editie a Future of Media, care se va desfasura pe 26 noiembrie, se vor dezvalui tendintele care pot defini lumea digitala in anul 2016.
Evenimentul va reuni specialisti din media, advertising, marketing, e-commerce si bloggeri, iar participantii vor putea dezbate alaturi de acestia subiecte actuale, precum cele mai noi idei din advertising sau trendurile in consumul media.
Iar cele de mai sus, dar si detalii despre cele mai utile instrumente pe care sa le adaugi activitatii tale online reprezinta doar o parte din motivele participarii la dialog si la schimbul de practici alaturi de invitatii conferintei.
In cadrul a 3 sesiuni interactive, impreuna cu Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group), Orlando Nicoara (Antreprenor online), Anca Nuta (VicePresident, Identity & Communication Director, Unicredit Bank), Robert Berza (General Manager, Zoot Romania), Claudiu Serban (Owner, CLS Media), Marius Coman (M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania), Ioana Filip (Executive Creative Director, MRM/McCann), George Zahiu (Program Director, Europa FM), Lucian Mandruta (Jurnalist), George Buhnici (Realizator TV & Co-fondator Cavaleria.ro) toti cei prezenti vor afla contextul si principalele evenimente care au caracterizat anul 2015, dar si cele mai noi perspective privind anul 2016 pentru canalele si continutul media.
Mai multe detalii despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul www.futureofmedia.ro.