Promotions Now 2014: Workshop-uri cu Marina Clement si Natalia Chuich

Luni, 03 Martie 2014, ora 16:15
1747 citiri
Promotions Now 2014: Workshop-uri cu Marina Clement si Natalia Chuich

Marina Clement (Behavioural Director, #ogilvychange) si Natalia Chuich (Strategic Planning Director, BBDO Russia) intregesc lista trainerilor si speakerilor de la Promotions Now 2014 care se va desfasura in perioada 6 si 7 martie, la UniCredit Tower.

Cu o viziune globala asupra promotiilor si concursurilor, ele vor oferi celor 150 de participanti la eveniment inspiratie pentru campanii promotionale de succes prin prezentarile si workshop-urile sustinute.

Natalia Chiuch este Strategic Planning Director la BBDO Russia, acoperind conturile globale Mars, VISA si Intouch Insurance, dar si conturile locale MTS si Sberbank. Lucrand cu branduri foarte mari, Natalia vede promotiile ca o parte integrata a unei campanii de amploare, ca unequity builder si nu doar ca o posibilitate de crestere a vanzarilor.

Din rolul de brand keeper, Natalia se asigura ca promotia e integrata in directia strategica a brandului, aceasta fiind si tema abordata de ea in cadrul conferintei, pe 6 martie.

Despre promo building engagement va discuta si in cadrul workshop-ului, pornind de la case study-ul VISA "Scroll to Sochi", campanie care a avut la baza un concurs cu premiu constand intr-o excursie la Jocurile Olimpice de la Sochi. Natalia va analiza felurile in care organizarea unui astfel de eveniment poate schimba perceptia consumatorului si cum pot brandurile sa capitalizeze astfel de oportunitati.

Marina Clement este Behavioural Director la #ogilvychange, agentie care combina research-ul in psihologia cognitiva si behavioural economics cu expertiza in comunicare a Ogilvy Group.

Alaturi de echipa #ogilvychange, Marina lucreaza pe unele dintre cele mai mari branduri din lume (British Airways, IBM, Kimberly-Clarck) pentru a schimba mentalitatea si comportamentul consumatorilor. Marina este responsabila si pentru cresterea semnificativa a abonamentelor la The Times, aplicand multe din tehnicile debehavioural economics (pretul psihologic, aglomerarea de optiuni, superioritatea partinitoare).

Despre behavioural merchandising se va discuta pe 7 martie, in cadrul segmentului de conferinta al Promotions Now, unde Marina va oferi idei pentru schimbarea comportamentului cumparatorilor in retail.

Reprezentantul #ogilvychance va sustine si un workshop pentru aplicarea behavioural economics in retail. Astfel, cei 15 participanti la workshop vor invata, lucrand live pe un brief, sa foloseasca un framework de aplicare a behavioural science pe brandul lor.

Cele doua workshop-uri se adauga celui sustinut in-store de Adina Andrei (Carrefour Romania)si Dan Burlacu (Ascendis). In cadrul unei vizite in Carrefour Feeria, cei doi traineri, alaturi de cei 20 de participanti, vor gasi o serie de criterii pe baza carora eficienta unei campanii poate fi urmarita, dincolo de cifrele cele mai vizibile.

Lista speakerilor este completata de nume precum: Daniel Enescu (Daedalus Millward Brown), Catalin Ciurezu (Mediapost Hit Mail), Adrian Alexandrescu (Interactions), Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO), Nir Refuah (MRM Worldwide Romania), Corin Chiriac (Geometry Global), Lucia Ciuca (eMAG), Camelia Dau (Kinder), Mihai Gongu (GMP Advertising), Laura Nedelschi(TBWA) si Catalin Dobre (McCann Bucuresti).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Motivul pentru ca unii utilizatori vor evita achiziționarea noului Huawei Pura 70
Motivul pentru ca unii utilizatori vor evita achiziționarea noului Huawei Pura 70
Săptămâna trecută, Huawei a lansat seria Pura 70, care a înregistrat vânzări impresionante pe piața din China. Cu toate acestea, perspectivele pentru piețele occidentale sunt mai...
6 gadgeturi care facilitează succesul într-o întâlnire de business
6 gadgeturi care facilitează succesul într-o întâlnire de business
Diversitatea informațiilor și situațiile complexe fac ca unele întâlniri de afaceri să fie solicitante. Lucrurile se pot complica, iar tu ești mai puțin concentrat pe rezultatul final. De...
#Promotion Now 2014, #inscrieri Promotion Now 2014 , #Stiri Media