Opt modele de titluri pentru promovarea eficienta a mesajului tau

Vineri, 30 Mai 2014, ora 08:15
4250 citiri
Opt modele de titluri pentru promovarea eficienta a mesajului tau
Radu Turcescu - consultant in relatii publice, fondator SMART PR GROUP

Titlul este prima si probabil singura impresie pe care o lasi unui potential cititor al blogului sau email-ului tau. Fara un titlu care sa determine potentialii cititori sa continue lectura, restul cuvintelor sunt de prisos.

Dar un titlu poate face mult mai mult decat sa atraga atentia. Un titlu inspirat poate, de asemenea, comunica mesajul-cheie cititorilor sai. In acelasi timp, este obligatoriu ca titlul sa ademeneasca cititorul catre textul principal.

In concluzie, un titlu performant trebuie sa promita cititorului un fel de beneficiu sau premiu, in schimbul timpului investit in citirea articolului.

Specialistii au identificat 8 modele de titluri care atrag atentia :

  • Titluri directe - Acest model subliniaza direct scopul articolului, fara a incerca sa trezeasca curiozitatea cititorului. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi: Pantofi din piele - 25 % reducere. Acest titlu subliniaza intentia directa de vanzare si este recomandabil sa fie folosit catre un public extrem de targetat.
  • Titluri indirecte - Acest model propune o abordare mult mai subtila. Se foloseste de curiozitate pentru a naste intrebari in mintea cititorului, , intrebari care isi vor gasi raspunsul in articolul principal. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi: Momeala proaspata merge perfect. Acest titlu nu are legatura cu peiscuitul. Articolul vorbeste despre crearea continutului potrivit in momentul potrivit, continut care va juca rolul unei ispite pentru cititori.
  • Titluri-stire - Acest titlu este extrem de util in momentul in care stirea din articol este chiar...o stire. Anuntarea unui produs sau a unei versiuni imbunatatite pot constitui stiri. Este foarte important sa nu pacalesti cititorul. A anunta o stire fara existenta unei stiri este o eroare grava. De exemplu, un astfel de model ar fi: Interviu exclusiv cu Ion Tiriac sau Am lansat Smart PR Coaching Art.

  • Titlurile Cum sa - Acest model este peste tot. Si unicul motiv pentru care este cel mai popular titlu este ca merge perfect. Practic daca incepi un titlu utilizand expresia "Cum sa..." este imposibil sa gresesti. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi: Cum sa cresti numarul de client printr-o imagine de succes.

  • Titluri-intrebare - Acest model trebuie sa faca mult mai mult decat sa adreseze o intrebare. Are datoria de a empatiza cu cititorul si de a-l determina sa citeasca articolul pentru a afla raspunsul. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi: Inchizi usa la toaleta chiar si cand esti singur acasa? Un alt model, utilizat extreme de mult pe internet zilele acestea este: Cine doreste sa se imbogateasca online ?

  • Titlurile-comanda - Acest model indica cititorului, cu mult curaj, ce trebuie sa faca. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi: Inscrie-te pe blogul meu astazi !

  • Titluri-Motive pentru care - In acest caz, textul articolului tau este format dintr-o lista de caractestistici sau tips&tricks-uri. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi : 20 de motive pentru care sa apelezi la PR. Nu este intotdeauna necesar sa incluzi cuvintele "Motive pentru care". Poti utiliza titluri precum : 8 modele de titluri care functioneaza.

  • Titlul-testimonial - Acest model este extreme de efficient deoarece prezinta dovada clara ca urmeaza sa oferi valoare cititorilor tai. Acest lucru presupune sa incluzi in titlu ce au spus altii despre tine, despre produsele sau serviciile tale. Citatele dau de inteles publicului cu citesc un testimonial, care va continua in articolul principal. De exemplu, un astfel de model de titlu ar fi : "Campania implementata cu Radu a fost exceptionala si a crescut imaginea firmei mele."

    Titlul va deschide sau inchide usa catre articolul tau, motiv pentru care iti recomand sa tratezi acest aspect cu extreme de multa atentie. Ar fi pacat sa scrii articolul perfect, dar care sa nu fie citit datorita unui titlu neinspirat.

    Articol semnat de Radu Turcescu, consultant in relatii publice si imagine, antreprenor si fondator SMART PR GROUP.

    Daca ai intrebari sau vrei sa transmiti un mesaj autorului acestui editorial, lasa un comentariu in sectiunea dedicata de mai jos. Nu uita sa lasi si adresa ta de e-mail, astfel incat sa te putem contacta si sa iti transmitem raspunsul.

    Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

    Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
    Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
    Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
    ”România nu este oaia neagră a Europei”. Un fost ministru de Finanțe descrie poziția țării noastre în relație cu marile deficite globale VIDEO
    Discuțiile despre deficitul bugetar ridicat și procedura de deficit excesiv în care se află țara noastră încă din 2019 a acaparat dialogul public, dar prea puțin ne aplecăm asupra...
  • #titluri prmovare, #tehnici promovare email, #consiliere PR companii , #Stiri Media