Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Linkset propune noi solutii outdoor

Linkset propune noi solutii outdoor
In clipa in care spatiile de afisaj outdoor sunt un subiect extrem de controversat, LINKSET aduce in prim plan panourile trivision, extinzandu-si reteaua in Bucuresti. Firma de panotaj stradal vine in ajutorul clientilor sai oferind noi locatii outdoor in puncte centrale, informeaza un comunicat al companiei."Am adus pe piata romaneasca solutia atat eficienta, dar si eleganta pentru panotajul stradal conventional. Majoritatea imaginilor statice din spatiul urban raman neobservate de trecatori in schimb afisajele dinamice atrag atentia si stimuleza o buna memorare", declara Ovidiu Ilie, directorul firmei. Linkset isi propune sa creeze o retea premium de spatii urbane de afisaj eficient si atractiv, atat pentru clienti cat si pentru consumatori.
Folosirea sistemului trivision de prisme rotative are rezultate reale in zonele dens populate. Se poate spune ca nu exista o limita ca forma si dimensiuni pentru acest tip de structura. Linkset este printre primele firme ce au implementat pe piata romaneasca acest suport folosit cu mare succes in New York, Atlanta, Rio de Janeiro, Londra, etc.

Linkset asigura clientilor sai posibilitati de afisaj outdoor si indoor de 5 ani, o importanta dezvoltare avand loc in ultimii 2 ani. Pe indoor firma detine o retea de distributie de materiale publicitare in peste 100 de locatii bucurestene. Tot pe partea de indoor, Linkset isi pune la punct un nou tip de afisaj bazat pe tehnologia trivision. Tuturor clientilor sai le sunt puse la dispozitie serviciile sale de strategie media, grafica dar si alpinism utilitar. Printre firmele care au apelat la serviciile Linkset se numara: Neptun Yacht, Daewoo, Honda, Innova, Sarra Blu, Polaris, Zepter, NICHI, Marriott Hotel si Garmin.





Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 900 ori