Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine

Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine


Romania are nevoie, pe langa un brand de tara, sa devina un brand in sine, dar acest lucru se poate realiza in timp, considera Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului "Publicitatea si brandul Romaniei", organizat in cadrul conferintei Ziua Publicitatii.

Romania are un brand de tara, dar ar putea sa fie un brand ca tara. Brand inseamna sa pot sa vand. Fara vanzare degeaba avem brandul", a spus Valvis, care sustine ca Romania nu exista din punct de vedere comunicational la nivel international, potrivit Mediafax.

Aceeasi idee este sustinuta si de Radu Florescu, CEO al Saatchi & Saatchi Romania, care a declarat ca "imaginea Romaniei nu este foarte buna afara".

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1438 ori
Citeste mai multe despreZiua Publicitatii Romania brand tara