Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine

Miercuri, 29 Octombrie 2014, ora 16:35
1683 citiri
Jean Valvis: Romania nu trebuie doar sa aiba un brand de tara, ci sa fie un brand in sine
entuziasm.ro

Romania are nevoie, pe langa un brand de tara, sa devina un brand in sine, dar acest lucru se poate realiza in timp, considera Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului "Publicitatea si brandul Romaniei", organizat in cadrul conferintei Ziua Publicitatii.

Romania are un brand de tara, dar ar putea sa fie un brand ca tara. Brand inseamna sa pot sa vand. Fara vanzare degeaba avem brandul", a spus Valvis, care sustine ca Romania nu exista din punct de vedere comunicational la nivel international, potrivit Mediafax.

Aceeasi idee este sustinuta si de Radu Florescu, CEO al Saatchi & Saatchi Romania, care a declarat ca "imaginea Romaniei nu este foarte buna afara".

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Ziua Publicitatii, #Romania brand tara , #Stiri Media