Cum a ajuns inteligenta artificiala sa ne influenteze decisiv alegerile de zi cu zi

Marti, 17 Iulie 2018, ora 11:49
1244 citiri
Cum a ajuns inteligenta artificiala sa ne influenteze decisiv alegerile de zi cu zi

Oamenii sunt bombardati zilnic cu mii de reclame, atat online, cat si offline. Avand in vedere cresterea popularitatii extensiilor de ad-blocking, e clar ca exista o dorinta de a le reduce. Problema principala ramane faptul ca o buna parte din continut este irelevant pentru utilizatori.

Specialistii RTB House explica modul in care deep learning-ul (cea mai promitatoare ramura a inteligentei artificiale) poate ajuta oamenii de publicitate sa creasca performanta campaniilor si sa ajunga la utilizatorii cu adevarat interesati.

Digital Marketingul a ajuns intr-un punct in care supraexpunerea utilizatorului la continut publicitar are un impact negativ asupra captarii atentiei acestuia. Apeland utilizatorii prin tehnologii care permit o personalizare precisa, oamenii de publicitate pot livra continut relevant, pentru oamenii care sunt predispusi sa reactioneze.

Primul pas pentru un marketer digital este valorificarea inteligentei artificiale. Lucrurile pot merge intr-o directie si mai buna prin utilizarea deep learning-ului pentru a analiza si identifica nevoile utilizatorilor intr-un mod precis. Aceste solutii sunt utile in special pentru zona de e-commerce, unde exista o varietate mare de produse care pot fi de interes.

Decizia de plasare a reclamei trebuie luata in cateva milisecunde, pentru a se sincroniza cu nevoia utilizatorului. Analiza facuta cu ajutorul algoritmilor de deep learning permite afisarea rapida a continutului, ajustata in functie de preocuparile fiecarui utilizator. Rezultatul final e o campanie care livreaza doar recomandari relevante, facand experienta mai putin deranjanta pentru utilizator si mai eficienta pentru oamenii de marketing.

In majoritatea situatiilor, procesul incepe cu un utilizator care viziteaza mai multe magazine similare, cautand produse similare, fara sa faca o achizitie. Pentru a reintra in atentia acestui utilizator, omul de marketing va lansa o campanie de retargeting.

Exista doua probleme majore cu care retargetingul in e-commerce se confrunta in zilele noastre: ce oferte sa afiseze si cum sa le afiseze unui utilizator anume. Oamenii de publicitate incearca diferite abordari pentru a ajusta mesajul, astfel incat sa fie suficient de atragator pentru a convinge utilizatorul sa plaseze o comanda.

Modelul bazat pe deep learning are avantajul de a procesa cantitati imense de date inainte de a lua decizia, imitand modul in care functioneaza creierul uman. La fel cum oamenii invata din practica, modelul ...citeste mai departe despre "Cum a ajuns inteligenta artificiala sa ne influenteze decisiv alegerile de zi cu zi" pe Ziare.com

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#deep learning comert online, #retargeting deep learning , #Stiri Media