Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Solutie anticriza: reclama in mall

Solutie anticriza: reclama in mall

O metoda eficienta pentru o companie care vrea sa-si promoveze produsele de consum este reclama din centrele comerciale, al caror prag este trecut de zeci de mii de vizitatori in fiecare zi.

Costurile variaza in functie de numarul locatiilor, suporturile pe care se comunica, cum ar fi totemurile, scarile rulante sau balustradele, dar si de durata campaniei, a spus Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division, pentru Gandul.  

Pentru lansari de produs sau campanii de teasing, companiile prefera o perioada mai scurta, de doua saptamani, dar in general, cele mai frecvente sunt contractele semnate pe o perioada de 1-3 luni.


Cel mai vizitat mall este Unirea Shopping Ceter, cu 40.000 de vizite pe zi, urmat de Bucuresti Mall si Plaza Romania, fiecare cu 35.000 de vizite pe zi, si Baneasa Shopping City si Grand Arena, fiecare cu 27.000 de vizite pe zi, potrivit datelor companiei de consultanta imobiliara Colliers International Romania.


Anul trecut, piata spatiilor publicitare indoor, pe partea de retail s-a ridicat la valoarea de sase milioane de euro, iar pentru acest an, previziunile oficialului SPM Indoor Division arata ca piata va creste cu 20%.


 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1143 ori
Citeste mai multe despreanticriza criza mall publicitate solutie