Solutie anticriza: reclama in mall

Joi, 09 Aprilie 2009, ora 09:43
1442 citiri
Solutie anticriza: reclama in mall

O metoda eficienta pentru o companie care vrea sa-si promoveze produsele de consum este reclama din centrele comerciale, al caror prag este trecut de zeci de mii de vizitatori in fiecare zi.

Costurile variaza in functie de numarul locatiilor, suporturile pe care se comunica, cum ar fi totemurile, scarile rulante sau balustradele, dar si de durata campaniei, a spus Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division, pentru Gandul.  

Pentru lansari de produs sau campanii de teasing, companiile prefera o perioada mai scurta, de doua saptamani, dar in general, cele mai frecvente sunt contractele semnate pe o perioada de 1-3 luni.

Cel mai vizitat mall este Unirea Shopping Ceter, cu 40.000 de vizite pe zi, urmat de Bucuresti Mall si Plaza Romania, fiecare cu 35.000 de vizite pe zi, si Baneasa Shopping City si Grand Arena, fiecare cu 27.000 de vizite pe zi, potrivit datelor companiei de consultanta imobiliara Colliers International Romania.

Anul trecut, piata spatiilor publicitare indoor, pe partea de retail s-a ridicat la valoarea de sase milioane de euro, iar pentru acest an, previziunile oficialului SPM Indoor Division arata ca piata va creste cu 20%.

 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

7 cursuri de formare profesională pentru antreprenori determinați să obțină succes
7 cursuri de formare profesională pentru antreprenori determinați să obțină succes
Un antreprenor de succes este un antreprenor atent la detalii, care prețuiește calitatea mai mult ca orice în businessul său și care învață de fiecare dată ceva nou, indiferent că se...
Avantajele unei tabere internaționale pentru copii
Avantajele unei tabere internaționale pentru copii
În calitate de părinte, poate v-ați pus de multe ori întrebarea – care este tabăra cea mai potrivită pentru fiul meu de 12 ani? Dar pentru fiica mea de 10 ani? Taberele pentru juniori sunt...
#anticriza, #criza, #mall, #publicitate, #solutie , #Reclame