Multe dintre reclamele pe care le vedem in fiecare zi sunt, mai mult, rodul imaginatiei unor firme specializate, nu informatii reale despre produsele pe care incearca sa ni le vanda.
Iata unele dintre cele mai frecvente practici prin care cumparatorii sunt pacaliti sa cumpere anumite bunuri si servicii:
Afirmatia neintemeiata privind detinerea de marci de incredere:
- Comerciantul afiseza o marca de incredere, fara a avea autorizatia necesara in acest sens.
- Comerciantul afirma ca un anume produs a fost agreat, aprobat sau autorizat de un organism public sau privat, fara un temei real sau fara a indeplini conditiile necesare pentru agrearea, aprobarea sau autorizarea obtinuta.
Exemplu: "Toate fructele si legumele noastre sunt certificate, 100% fara OMG!", eticheta pe care comerciantul o afiseaza pentru a garanta ca produsele sale sunt naturale, desi nu a efectuat nicio analiza la un laborator de specialitate.
Citeste mai multe despre Cum recunosti reclamele mincinoase? pe Ziare.com.