Participa gratuit la conferinta Branduri si branding

Marti, 17 Mai 2016, ora 10:54
1860 citiri
Participa gratuit la conferinta Branduri si branding

PR2Advertising.ro te invita sa participi la a doua editie a conferintei "Branduri si branding". Daca esti interesat de advertising, marketing, vrei sa stii de ce este important brandingul si care sunt strategiile corecte in construirea si promovarea unui brand, esti asteptat la a doua editie a conferintei Branduri si branding, organizata de PR2Advertising.ro.

Evenimentul se adreseaza antreprenorilor, managerilor, specialistilor si pasionatilor de advertising, marketing sau PR, dar si studentilor de la facultati de comunicare, publicitate si relatii publice si are loc, pe 24 mai 2016, incepand cu ora 10, la Premier Palace Hotel din Bucuresti.

Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Dana Nae Popa (pastel), Radu Ciofu (SEOmark.ro), Irina Wagner (Wagner Arte), Catalin Palavescu (PacPac StudioS), Adrian Enache (The MasterPlan), Iulian Nitulescu (Invox.ro) si Anabela Luca (adLemonade) sunt speakerii care iti vor prezenta notiunile si strategiile necesare costruirii si promovarii unui brand de succes.

Cine sunt speakerii

Petrisor Obae (Paginademedia.ro) este un jurnalist cu o vasta experienta in media si activeaza in presa de la inceputul anilor '90 si a detinut pozitiile de editor al fluxului Media & Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, sef departament media Evenimentul zilei.

In octombrie 2008 a pornit proiectul Paginademedia.ro, cel mai important portal cu informatii din industria comunicarii: televiziune, radio, presa scrisa, online si publicitate

Dana Nae Popa (pastel) este managing director pastel, agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand.

Compania a fost infiintata in 2006 si a crescut organic, avand o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro.

65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional).

Radu Ciofu (SEOmark.ro) asigura, in special, partea tehnica a proiectelor, campaniile adwords, SEO si cursurile pentru adwords si SEO. E economist de profesie si ii place sa urmareasca pietele de capital.

El spune ca, daca a invatat ceva este ca cele mai mari oportunitati le ai in domeniile cu cea mai mare crestere.

Irina Wagner (Wagner Arte) este unul dintre fondatorii brandului "Wagner Arte"; sora artistei Ana Wagner si partener in afacere din 2006. Ea se ocupa de managementul si de PR-ul firmei, de promovarea creatiilor surorii sale.

Economist de meserie, Irina a venit cu rigoarea planurilor de afaceri si cu calculele. Fiecare pas al dezvoltarii firmei a fost gandit de Irina iar decizia a fost luata dupa consultari cu Ana.

Cele doua surori se completeaza reciproc. Arta si bussinesul nu se exclud, mai ales cand e vorba de o afacere de familie.

De asemenea, Irina se ocupa si de promovarea creatiilor Wagner si a reusit sa aduca notorietate brandului.

Catalin Palavescu (PacPac StudioS) este producator, scenarist si regizor de film, trainer la Universitatea Hyperion, Facultatea de Actorie si presedinte fondator al Asociatiei Social Art.

Acumuland experienta in vanzari si marketing, apoi in televiziune, din anul 2011 a devenit antreprenor, infiinsand casa de productie PacPac StudioS.

Studiaza marketingul online, psihologia consumatorului si arta persuasiunii, de asemenea fiind preocupat de transmiterea povestilor prin intermediul imaginilor foto si video.

Ca cineast participa la festivaluri si concursuri de film interne si internationale, castigand premii si aprecierea publicului pentru lucrarile sale.

Adrian Enache (The MasterPlan) este Managing Director si Co-fondator al The MasterPlan Agency Group Head of e-Commerce and Media Infinit Solutions.

De asemenea, Adrian este speaker la conferinte internationale/locale, abordand subiecte precum Digitally-led Strategy, Omnichannel si e-Commerce, Media sau Conversion Rate Optimization, dar si trainer in Omnichannel si Digital Commerce, Business Strategy, SEM, Data Analytics & CRO.

Adrian are o experienta de aproape 10 ani si rezultate demonstrate in B2B & B2C Commerce (omnichannel/digital commerce) si Performance Marketing.

Iulian Nitulescu (Invox.ro) este senior managing partner & founder al Invox.ro si are o experienta de peste 10 ani in publicitate si marketing. A lucrat pentru Ringier, Inform Media si NCH, unde a intrat in colaborat cu manageri si companii din cele mai diverse domenii si unde s-a familiarizat cu specificurile mediilor offline si online.

Incepand cu anul 2008, interesul lui s-a concentrat strict asupra piatei online, iar din anul 2012 detine certificare Google AdWords Search & Display.

Anabela Luca (adLemonade) are peste 6 ani de experienta in campanii PPC (Google AdWords, Facebook ads, Linkedin ads). Anabela livreaza rezultate adaptate la obiectivele specifice clientilor sai.

In calitate de formator Google, ea este implicata activ in educarea companiilor romanesti cu privire la AdWords si Google Analytics, prin intermediul unor programe precum Online Academy Marketing & Google Partners.

Ea considera ca iti poti atinge obiectivele de promovare ramanad focusat pe obiective si printr-o abordare flexibila.

Participarea la conferinta PR2Advertising.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti in pagina evenimentului.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Inundații severe în Dubai: Ce rol a jucat programul de însămânțare a norilor
Inundații severe în Dubai: Ce rol a jucat programul de însămânțare a norilor
Marți, o ploaie torențială a provocat inundații în diverse zone ale Dubaiului, transformând străzile în adevărate râuri și determinând închiderea temporară a celui de-al doilea cel...
Sony a lansat o nouă gamă de produse audio pentru iubitorii de muzică cu bas
Sony a lansat o nouă gamă de produse audio pentru iubitorii de muzică cu bas
Sony a lansat o nouă gamă de produse audio, sub denumirea ULT, destinată iubitorilor de muzică care preferă un bas puternic. Linia include patru produse: ULT Field 1, ULT Field 7, ULT Tower 10...
#conferinta gratuita branding, #conferinta branding online, #social media branding , #Publicitate