Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Milli comunica on-line

Milli comunica on-line

Compania Friesland Foods Romania incepe campania de promovare a noilor produse Milli si on-line, pe site-ul: www.sanatateamilli.ro.

Prin acest site, Friesland Foods isi propune sa atinga acele persoane din target mai putin expuse mijloacelor clasice de comunicare, facandu-le cunoscute noile produse Milli si beneficiile lor, dar si sa ofere informatii suplimentare persoanelor interesate de un stil de viata sanatos. Site-ul va fi promovat prin vehicule media specifice, cum ar fi banner-ele publicitare pe site-uri care se adreseaza aceluiasi target.

Accesand www.sanatateamilli.ro, consumatorii pot afla mai multe detalii despre noilor produse Milli imbogatite cu ingrediente naturale, informatii despre compania Friesland Foods Romania, precum si cateva retete light.

Publicul tinta al campaniei sunt mamele cu varste cuprinse intre 30 si 45 de ani, care locuiesc in mediul urban, cu venit mediu spre high.

Obiectivele campaniei sunt comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, intarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vanzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei.

Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1139 ori