Marketing-ul in era 2.0

Miercuri, 30 Iunie 2010, ora 20:12
1353 citiri
Marketing-ul in era 2.0

Cele mai multe persoane iau decizii de cumparare online, de aceea marketingul se adapteaza la epoca 2.0. Cele mai importante vehicule sunt retelele sociale, blogurile si e-mailul, a declarat pentru 3idei Oana Scarlat, director marketing Exec-Edu.

Vezi video pe 3idei.

Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Premierul Marcel Ciolacu confirma faptul ca olandezii de la Damen au dat in judecata Romania, aratandu-se in acelasi timp optimist in ceea ce priveste rezolvarea pe cale amiabila a disputelor...
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
#blog, #e, #mail, #marketing, #public, #retele, #sociale, #tinta , #Publicitate