Gabriela Lungu se va alatura retelei internationale de PR Weber Shandwick, parte din Interpublic Group, din care mai fac parte McCann, Lowe sau GolinHarris, in calitate de Executive Vice President si Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu si se va reloca la Londra.
Weber Shandwick a fost numita agentia globala a anului, dar si in zona EMEA si este a doua cea mai mare retea de PR din lume, cu venituri de 590 de milioane de dolari in 2011.
Gabriela Lungu va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei si va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. In 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer in EMEA au depasit 22 milioane de dolari. Printre cei mai recenti clienti se numara Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.
Gabriela Lungu, 36 de ani, are o experienta de peste 15 ani in comunicare. Si-a inceput cariera la Ogilvy, ca om de creatie publicitara, apoi s-a indreptat spre PR si a ajuns la doar 26 de ani sa conduca Ogilvy PR Romania. Dupa 4 ani la carma agentiei, a luat drumul antreprenoriatului fondand The Practice.
A fost Managing Partner si Creative Director al agentiei in ultimii 6 ani. Sub conducerea ei, agentia a devenit una dintre cele mai premiate companii independente de PR din lume, numarand aproximativ 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale.