Daca s-a vandut Hitler, poti vinde orice cu publicitate!

Luni, 30 Martie 2009, ora 19:14
1989 citiri
Daca s-a vandut Hitler, poti vinde orice cu publicitate!

Chiar orice? "Da! S-a vandut si nazism cu publicitate. Avem Obama cu publicitate!", a declarat Alina Simpetru, Managing Partner TBWA/Merlin, in cadrul emisiunii Bloombiz, From the Top.

Totusi, parerile sunt impartite!

"Cred ca meseria noastra nu este sa vindem orice, la orice pret! Avem o responsabilitate, in general, sa promovam un produs in care avem incredere, de care suntem consvinsi ca este un produs bun", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Unii publicitari considera ca advertising-ul nu are acest rol pentru ca nu este un instrument de vanzari.

"Publicitatea nu vinde. Aceasta este o greseala a anilor "60. Nu vinde si nu o sa vanda niciodata nimic, ea doar face un consumator sa cumpere ceva la un moment dat", a declarat Sorin Tranca, Managing Partner Friends.

Vezi emisiunea From The Top pe Biztube.ro

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
În ultima perioadă, un număr ridicat de utilizatori Samsung a raportat apariția unor linii verzi pe ecranul telefoanelor lor, fenomen care pare să fi reapărut după o actualizare recentă de...
#from, #hitler, #publicitate, #the, #top , #Publicitate