Cheltuielile globale pe publicitate: 139 miliarde de dolari in trimestrul 2

Sambata, 29 Septembrie 2012, ora 13:49
2234 citiri
Cheltuielile globale pe publicitate: 139 miliarde de dolari in trimestrul 2

Cheltuielile pe publicitate au crescut pana la 139 de miliarde de dolari in trimestrul doi din 2012, la nivel global, cu 2,4% fata de trimestrul doi din 2011, potrivit unui studiu realizat de catre compania de consultanta Nielsen.

Pietele in dezvoltare au cunoscut cea mai mare crestere, potrivit specialistilor.

Pietele din Orientul Mijlociu si Africa au crescut cu 19,6% cheltuielile pe publicitate, iar America Latina a inregistrat o crestere de 4,9%.

Europa ramane singura regiune care a scazut, de la an la an, in ciuda cresterilor inregistrate in Marea Britanie, Turcia si Norvegia. Pietele mai conservatoare din Olanda, Grecia sau Portugalia au inregistrat scaderi de pana la 3,8%.

In regiunea Asia-Pacifc a exista o crestere moderata de 2,9%. In America de Nord, piata de publicitate din Statele Unite a crescut cu 2,4%, iar cea din Canada a scazut cu 2%.

Tehnologia informației și comunicațiilor a adus în 2021 economiei românești valoare adaugată sub media europeană
Tehnologia informației și comunicațiilor a adus în 2021 economiei românești valoare adaugată sub media europeană
Valoarea adăugată a sectorului tehnologiei informației și comunicațiilor (TIC) al UE a fost în 2021 echivalentă cu 5,5% din valoarea adăugată brută a economiei europene. România s-a...
Vești proaste pentru angajații Tarom. Compania intră în reorganizare economică
Vești proaste pentru angajații Tarom. Compania intră în reorganizare economică
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat miercuri, 24 aprilie, la Tulcea, că TAROM va primi până la finele lunii ajutor din partea Comisiei Europene şi apoi va intra într-o...
#cheltuieli publicitate 2012, #piata publicitate global 2012 , #Publicitate