Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Vanzarile magazinului online eMag cresc la 62 milioane de euro

Vanzarile magazinului online eMag cresc la 62 milioane de euro

Magazinul online de produse IT&C eMag a consemnat in primele sase luni vanzari de 62 milioane euro, in crestere cu 52% fata de perioada similara din 2010, si isi mentine obiectivul de 150 milioane euro pentru 2011, reprezentand un avans de 50% fata de anul anterior, transmite Mediafax.

"Inca de la inceputul anului ne-am setat un obiectiv de dezvoltare accelerata, in conditiile in care estimam cresterea ponderii comertului online la peste 20% din piata electro-IT in 2011.

Rezultatele foarte bune de la jumatate de an au fost impulsionate de diversificarea portofoliului de produse si de lansarea platformei Marketplace", a declarat, intr-o conferinta, directorul general al eMag, Iulian Stanciu.


Potrivit estimarilor eMag, piata de comert electronic electro-IT s-a majorat cu aproximativ 50% in prima jumatate a acestui an.


"Piata online din Romania este cea mai avansata din regiune, fiind mai dezvoltata chiar decat unele tari din Europa de Vest. In aceste conditii, traficul inregistrat pe site-ul eMag a crescut la peste 1,8 milioane de vizitatori unici lunar, aproape dublu fata de aceeasi perioada din 2010", a mai aratat Stanciu.


Potrivit lui reprezentantului magazinului online, eMag a vandut un milion de produse electro-IT in primul semestru, interval de timp in care site-ul a inregistrat sase milioane de vizitatori si 22 milioane de vizite.


"Avem un model de business foarte bine pus la punct care ne aduce rezultate solide pe termen lung. eMag este cel mai mare magazin online din Europa de Est dupa cifra de afaceri si dupa numarul de vizitatori.


Pentru a doua jumatate a anului, ne propunem sa mentinem dinamica de crestere cu 50% a vanzarilor, care va stimula cresterea comertului online pe segmentul electro-IT la peste 200 milioane de euro", a mentionat Stanciu.


In prima jumatate a anului, eMag a lansat conceptul Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri si care va contribui semnificativ atat la cresterea afacerilor, cat si la dezvoltarea comertului online in general, sustin reprezentantii magazinului.


In prezent, pe site sunt disponibile doua categorii noi de produse, jucarii si carti, insa planurile pentru a doua jumatate a anului includ diversificarea ofertei de produse.


"eMag Marketplace reprezinta o directie strategica de dezvoltare pentru noi si un model de business unic, care ne va ajuta sa crestem foarte mult pe orizontala, prin atacarea oricarui segment de retail.


Atragem un numar foarte mare de romani, 1,8 milioane lunar in prezent, si avem o rata de conversie de trei ori mai mare decat competitia. Vrem sa transformam acest capital de incredere in vanzari pe cat mai multe categorii de produse", a afirmat directorul de dezvoltare al eMag, Radu Apostolescu.


Tot in prima jumatate a anului, eMag a mai investit in dezvoltarea versiunii optimizate pentru mobil a site-ului, m.emag.ro, si a adaugat in portofoliul sau serviciile premium Garantia Plus, care ofera clientilor posibilitatea de a achizitiona, odata cu produsele, extinderi de garantie pentru un an sau doi.


 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1474 ori